Ruitenwissers 944 S2

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 Ruitenwissers 944 S2

• Maker
    Discussie
  • Iemand enig idee welke ruitenwissers ik op de 944 kan zetten? Merk? Type? Waar kopen?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Heb er ineens maar nieuw gestoken.
      We gaan op regenweekend met de TACB dus dan kan je maar beter nieuwe wissers steken.

neen aan een losse wisser valt niks op te merken (tenzij er al franjes los hangen aan de uiteinden)
        of die nog werkt dat zie je best al wissend in de regen …

Is het mogelijk om aan een losse wiser te zien of hij nog goed is of niet?
          Blijkbaar zit er Bosch op en ik heb er nu ene afgehaald maar die lijkt op het eerste zicht nog. MAar als ik in de regen rijd heb ik nochtans een slecht zicht.
          IS van de jaren 90 geleden dat ik nog een ruitenwisser zelf heb moeten vervangen…. 😳

Enkele jaren terug ruitenwissers van Bosch gekocht bij Mister auto voor de 968. Doen het nog steeds goed, en er is nu zelfs een actie (twee voor de prijs van één):
            Ruitenwissers 968

Heb toen tegelijk de ruitenwisserarmen gedemonteerd en voorzien van een nieuw laagje satin black…

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.