Ruitenwissers

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Ruitenwissers

• Maker
    Discussie
  • Ik kon niet meteen een topic terugvinden over dit toch wel belangrijk onderdeel op onze wagens in een land als België.
    Die van 944 zijn aan vervanging toe denk ik en zijn momenteel van het gekend merk Bosch. Ik vind echter op het internet ook goedkopere wissers van Valeo.
    Het gaat hem hier natuurlijk niet om het “grote” geld maar ik vroeg me af of er hier ervaringsdeskundigen zijn met Valeo of een ander goedkoper merk.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • iemand ooit bosch aerotwin gemonteerd op een 911 (964)?

Gezien de bolling van de ruit, waardoor een deel van de ruitenwisser in ruststand niet op de raam drukt, zouden aerotwins de oplossing kunnen zijn

0

Tijdens de winter van 2014 de ruitenwissers van de 968 vervangen door exemplaren van Bosch gekocht online bij Mister Auto voor 13 euro voor twee wissers. Tegelijk ook de structuren waarin deze passen losgehaald en deze opnieuw zwart gespoten met anti-steenslag. Nog steeds erg tevreden van dit klein klusje.

0

Ik monteer iedere 2 jaar Bosch op de 996. Dit is 20.000 km. Zonder probleem en zonder geluid. Ik bestel via 911 Design.

0
          Wim

Valeo is goed voor een half jaar, en dan daarna keihard.

0
          4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.