Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche filmpjes › Russian roulette
- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 4 maanden geleden door Anoniem.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Anoniem30 juni 2011 om 02:19
Mezelf eventjes quoten:
reys schrijft:
Vandaag nog meegemaakt, gelukkig zonder erg en schade!
Kantje boordje of ik had kosten dankzij een BMW M6 op Poolse nummerplaat die dacht indruk op mij te moeten maken 😕heeft er daar toch wel iemand een filmpje van zekers! Net buiten beeld, na de linkse bocht had hij mij bijna mee 👿 de stommeling!
Doet me beetje denken aan de filmpjes van de Ghost Rider. 👿 👿 👿
Anoniem13 juni 2011 om 20:38Pascal911 schrijft:
…onverantwoord,sleutels afpakken en den bak in ….
Volledig mee eens, zowel voor die P-rijder als voor die heel snelle motorrijders. Dat je zoiets op een rechte baan met 3 of 4 rijvakken of waar zo goed als geen verkeer is over een kleine afstand eventjes doet, heb ik geen probleem mee. Maar dit keur ik volledig af. Zelfs op circuit wordt er met meer respect voor tragere deelnemers gereden dan wat hier vertoond wordt. Krapuleus gewoon en dan zit hij nog te lachen nadat hij uitbrak en 1 van die motoren op een haar na niet raakte.
Anoniem13 juni 2011 om 01:14Vandaag nog meegemaakt, gelukkig zonder erg en schade!
Kantje boordje of ik had kosten dankzij een BMW M6 op Poolse nummerplaat die dacht indruk op mij te moeten maken 😕
Erg! Die gasten zorgen er beetje bij beetje voor dat autorijden straks geen enkele vorm van vrijheid meer zal geven!Ik word ziek van dergelijke mannen. Gewoon 5 jaar rijbewijs afpakken.
Als ge u wilt meten, doe dat dan op circuit en ook daar moet je de anderen niet in gevaar brengen.[video]http://www.youtube.com/watch?v=uaJojPrWLX0&feature=player_embedded[/video]Mja,
Nog een voorbeeld van uitslovers die denken dat ze kunnen rijden tijden Worthersee dit jaar
Trouwens, enkele weken geleden op een vrijdagochtend in de spits was er op de Brusselse ring ook zo ne stuntman bezig met zijn rechtsgestuurde Nissan Skyline. Heeft toch enige tijd geduurd maar ter hoogte van de afrit Woluwe is het toen voor mijn ogen serieus mis gelopen.
Wagen van links naar rechts over de ring, de berm in en 4 saltokes in de lucht.
Onmiddellijk gestopt en heb voor hem nog naar den 100 gebeld want hij wist niet meer van welke parochie hij was… voor zover hij dat ooit geweten heeft!
De grote chance was dat hij zijn gordel droeg, van de skyline schoot NIKS meer over en zijn basskast lag 400 meter verder in de bossen.Als ge dagelijks op de baan zijt komt ge wat tegenn zelfs op de Belgische wegen 😕
Van zodra dat ge andere bestuurder in gevaar brengt met zo een gezever noem ik dat gangsters !
!
Anoniem3 augustus 2010 om 12:38Ziet er zeer gevaarlijk uit.
Ik denk dat het zelfs nog gevaarlijk is als je het op de normale snelheid afspeelt.
Het is duidelijk versneld, kijk maar eens naar de pinkers van de auto’s.had dit filmpje al op Facebook gezien recent.. Ik ga niet ontkennen dat ik met mijn moto’s soms ook wel eens dingen uitgestoken heb die niet zo koosjer waren, maar dit zigzaggen tussen anderen aan dergelijke hoge snelheden is er toch wel echt over wat risico betreft. Ook dienen moto met twee op vond ik persoonlijk onverantwoorde risico’s nemen (vooral gezien van uit het standpunt van die tweede persoon achterop!). Al moet ik toegeven dat zijn tegenstuurreactie in die GT3 op een bepaald moment best wel fraai is, en laat vermoeden dat hij niet een absolute beginner is… want bij velen zou dat al decor geweest zijn! 🙄
Al vraag ik mij bij dergelijke mensen vaak af wat ze waard zouden zijn op een echt circuit, tegenover gelijkwaardige voertuigen?! Ik heb het vaak meegemaakt, vooral met moto’s, dat de grote smoelen en lokale caféracers meegingen op circuit, en er helemaal niet aan te pas kwamen, ondanks uitstekend materiaal!! Toen pas viel duidelijk op in welke mate zij overal eerst aankwamen door gewoon meer risico’s te nemen dan anderen, en niet door bemeestering van voertuig, het rijden van mooie rijlijnen, of stuurmanskunst tout court… 🙄
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.