S2 overleden

• Maker
    Discussie

• S2

Spijtig genoeg geen fotootjes vanop het internet 🙁

Maar mijn S2 is zopas heengegaan 🙁
      Ik heb gelukkig niets. Maar het kon veel veel erger.
      Ben geslipt op een gladde plek en heb de wagen niet meer onder controle gekregen.

Foto’s volgen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
    • S2

Wow, da’s minder.

Maar, zoals je zelf al aangeeft, je hebt zelf niets en dat is het belangrijkste. 🙁

Anoniem

company car.
          Moeten uitwijken, zwaar in de remmen en natte baan terwijl ik net ik een bocht zat. Wagen waar ik voor moest uitwijken vluchtmisdrijf maar ik heb niks…. Wagen in de garage en een andere genomen

Hey Mark , effe schrikken om dat te horen , hopelijk geen strubbelingen op het werk daardoor ?

Anoniem

Gelukkig reed je met een stevige auto ! Dat kan toch wel gezegd worden van die A4’s vind ik.

idd, als ge niks hebt is dat het belangrijkste…

was het een company car?

[quote=”mark986″:kl28fpho]Eergisteren moest ik nog aan u denken, mijn A4 in een betonnen muur geparkeerd….. voorkant weg….[/quote]

oeps..moet niet besmettelijk worden hier….

maar gelukkig zelf niets ernstig aan de hand…. 😕
                  prijs je gelukkig….

gelukkig maar dat je er nog goed vanaf gekomen bent Mark, zelf heb ik het nog nooit (en zal het hopelijk nooit) meemaken.

Deze keer quatro niet geholpen? Hoge snelheid of viel het gelukkig mee?

Ooit van collega vernomen dat hij zijn gezicht verbrand had aan de airbags. Was toen hij ongeschoren met vrachtwagen met paarden door de muur van een koeienstal vloog. Altijd afgevraagd of dat wel geen leugentje was je verbranden door wrijving airbag met baardstoppels…

Anoniem

buiten héééél veel hoofdpijn en nu héééél stijf en pijn aan de ribben is er niets. Met de schrik ervan af.

Oeps , dat is minder.
                        Ik hoop voor je dat je zelf niets hebt 😕

Anoniem

Eergisteren moest ik nog aan u denken, mijn A4 in een betonnen muur geparkeerd….. voorkant weg….

Anoniem

Daarom ook dat, als ik de 944 vervangen, ik zou opteren voor een carrera 4 om er tenminste in de winter ook wat (veilig) plezier mee te kunnen hebben.

Idem hier.
                              Zaterdag even buiten gehaald om kleren voor mijn zoon aan te kopen.
                              Maar ik kreeg het vermogen niet degelijk op de weg (ondanks quasi nieuwe goed banden)
                              Mooi terug in de garage gezet, gewassen en het doekje er weer over.
                              Het plezier bij mooi weer zal daarna des te groter zijn 😀

Anoniem

Dat is echt wel spijtig, het was een super mooie 944. Dat confirmeert voor mij wel nogmaals dat ik met de mijne zelden of nooit in de winter rijdt. Het is al van half oktober geleden dat ik ermee heb gereden.

IDD 60 km/u kan al veel schade opbrengen, en zeker op de kop van een wagen.

S2

Hangt ervan af hoe je het bekijkt 🙁

ca. 60 km per uur tegen een lantaarnpaal is behoorlijk snel.
                                    Op een vrije baan valt dat wel mee 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.