Spijtig genoeg geen fotootjes vanop het internet 🙁
Maar mijn S2 is zopas heengegaan 🙁
Ik heb gelukkig niets. Maar het kon veel veel erger.
Ben geslipt op een gladde plek en heb de wagen niet meer onder controle gekregen.
Foto’s volgen.
Maker
Discussie
15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
Was er best wel trots op hoor 🙂 (Al was het “maar” een 944 😉 )
Anyway, ik weet nu wat het is om met een Porsche te rijden. En ik sluit zeker niet uit dat er een 911 bijkomt voor in de vrije tijd (voor daily driver heb ik het voor mezelf uitgesloten 🙂 )
Maar of dat voor binnenkort is, daar twijfel ik aan. Met een nieuwbouw van nog geen jaar oud en een trouw die eraan komt, heb ik enkele andere projectjes om mijn geld in te steken
Indien dit zo is:
Sorry, ik had in alle eerlijkheid (als niet carrosier) echt geen idee dat de kosten zo hoog zouden oplopen. 🙁
De koper is de wagen komen bekijken en heeft hem grondig geïnspecteerd om dan met mij tot een overeenkomst te komen.
Hopelijk maken jullie er nog iets moois van.
Mochten jullie beslissen van hem niet te maken dan geef ik jullie graag de mails door die ik kreeg van mensen met interesse voor onderdelen.
heb vandaag naar de S2 gaan kijken, ziet er heel mooi uit 😥 ,
we hebben geschat dat er zeker 7000 euro moet ingestoken worden om terug perfect te staan als er geen lijken uit de kast vallen tenminste 👿
succes met de Civic en hopelijk heb je weer snel een Porsche in de garage 😉
Heel appart , maar niet mijn smaak.
Ik ben deze wagen voor het eerst tegen gekomen op de Motorshow in Essen en ik was eigenlijk een beetje geshockt.
Maar ach ja , ik heb de wagen niet gekocht en jij met je er gelukkig mee voelen.
Het is al meermaals aangehaald , kleuren en smaken verschillen en daar moet niet over gediscussieerd worden.
Veel geluk met de wagen.
Auto is gisterenavond verkocht (in zijn geheel, met alle schade) aan een Nederlander met een Golf Turbo. (Voor de kenners, iemand van het cleaned.be forum)
De auto zou ofwel gerepareerd worden, of ook heel waarschijnlijk een racer worden.
We hebben even nodig gehad om de motorkap open te krijgen (30 min. wringen en doen, tot we uiteindelijk maar de slijpschijf erbij gehaald hebben).
En alles is geplooid binnenin, radiator en ventilator zitten tegen het blok aangeplakt, riemen zijn af, en distributiedeksel is ook gekraakt. Ventilator zit ook geplet tegen de poulie van de krukas 🙁
Ik denk dat het een mooi project wordt om hier weer een rijdende wagen van te maken.
Nu zijn de Porsche plannen dus even opgeborgen 🙁
Maaaaar … ik heb het wel zwaar te pakken voor Porsche en sluit dus niet uit dat er ooit een andere komt. (Wel een 911 dan 🙂 )
Mijn nieuwe aanwinst is …. begin maar al te lachen …..
de nieuwe Civic 2006 (levertermijn = ????)
(wat voor degene die mijn beroepsmatige bezigheden kennen, niet als verrassing zal komen 🙂 )
Moest effe slikken, ik heb immers juist dezelfde.
Maar ik denk ook dat hij nog te redden valt zulle.
In ieder geval, veel sterkte maat…
Gert
Anoniem
31 december 2005 om 00:18
Ben blij dat je niets hebt…..porches zijn er nog genoeg…dus krijg je nu de kans om te herstellen of een andere te kopen…..sterkte maat en toch een rustige kerst-eindejaarstijd gewenst.
15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)