S2’s mini fotoshoot :)

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s S2’s mini fotoshoot :)

• Maker
    Discussie

• S2

Helaas kon ik er niet bij zijn gisteren, maar … niet getreurd ik had donderdag ook al een kleine fotoshoot waarvan ik jullie wel een paar teasers wil tonen 🙂 met dank aan Studio Prestige

Ik hoop dat jullie er van kunnen meegenieten.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • S2

Was maar een grapje 😉 Je kan nooit weten wat er achter de auto zit hé 😉

Zo goed ben ik nu ook weer niet 😀
          Dat gaat me niet lukken.

S2

Nice!!! :respekt:

Kan je mijn auto ook een half metertje vooruit zetten en de ruiten naar beneden doen? 🙂

Bestelwagen?
              Ik zie geen bestelwagen :happy:

[IMG]http://i.imgur.com/sVNQOCt.jpg[/IMG]

S2

[quote=”WES-RS” post=140054]Mooie foto’s op een leuke locatie. :up:

(wel had ik de ramen naar beneden gedaan en een half metertje verder geparkeerd… ;))[/quote]

Details, details 🙂

Neen, 100% correct! Was veel mooier geweest 😉

Maar er is ook een goede reden voor, een metertje meer vooruit sta je in de “regen” van een boom die heel hard weent. En als er iets is wat vervelend is om te poetsen is het wel boomhars. Vandaar het veilige metertje achteruit.
                Maar een half metertje vooruit kon volgens mij wel 😉

Mooie foto’s op een leuke locatie. :up:

(wel had ik de ramen naar beneden gedaan en een half metertje verder geparkeerd… ;))

S2

Ja, die witte Fiat hadden we ook gezien, maar we konden hem niet verplaatsen en het beeld is te mooi om niet te gebruiken 🙂

Mocht het een “echte” fotoshoot geweest zijn, hadden we daar wel voor gezorgd, nu was het tussen “pot en pint (lees: taart en koffie)” snel wat foto’s trekken.

schoon witte kamionette :happy:

Mooi :up: :applaus: Spijtig van die witte bestelwagen op de laatste foto . 😉

very chic hoor. :respect2:

Mooi :up:

:up: :up: :first:

:first:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.