S2’s witte Cayman 2.7

Home Forum Stel jezelf even voor ! S2’s witte Cayman 2.7

• Maker
    Discussie

• S2
    Deelnemer

Soms kan het rap gaan 🙂

Na enkele daguitstappen naar Duitsland, uiteindelijk mijn “goesting” gevonden in België 🙂 Niet dat ik mijn zin niet vond in Duitsland, maar ik vond ze meestal in het echt veel minder mooi dan op foto. De meeste hebben veel steenslag (Autobahn?) en zien er ondanks de lage km-standen erg “afgeleefd” uit.

Tot ik deze tegen kwam:
      2007 Cayman 2.7
      Handgeschakeld
      47500 km

Nogal wat opties die erg leuk zijn:
      – Klappenauspuff 🙂 (Erg leuk en nu al aan verslaafd)
      – 19″ “lobster” velgen
      – Erg laag (en ook wel beenhard)
      – Rode gordels
      – Koetswerkkleur accenten in het interieur

Een snelle foto van bij de verkoper:

Op de “to-do” lijst.
      – Deftig stofzuigen en een nieuwe originele mattenset
      – de nummerplaat op de voorbumper iets properder bevestigen (of althans proberen)
      – eens wassen, waxen, …

En dan goede foto’s maken 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 73)
    • S2

Echt? …. damn, daar had ik niet op gerekend.

was de cayman gekeurd als verlaagd voertuig ? Weet dan dat hij bij montage van originele veren terug een geometrie keuring moet doorlopen 😉

Best eerst goed testen!! Heb ook al gestest met een aston vantage roadster met automaat, :puke: , echt waar, daar is de tip van een 996 een uber uber pdk bak tegen! Vond ik eigenlijk langs geen meter rijden!

Volgens mij roept er een Aston M 🙂

S2

Mocht ik er een zien die ik niet kan laten staan, direct.

Maar koopjes en de GT3 markt … kerstmis en sinterklaas zijn helaas nog ver weg.

PDS

Proficiat S2 :up:

Tijd nu voor een GT3 ? 😆 😆

Top maarten!! Proficiat met de verkoop!
                    Terug richting porsche of in een andere richting?

PB

Zoals deepee reeds zei NEE je hoeft de BIV niet nogmaals te betalen.

Laatste keer dat ik een wagen terug kocht en terug ging inschrijven bij de DIV van Kontich heb ik duidelijk vermeld
                      dat ik reeds eigenaar was geweest, en ik heb toen zelfs geen rekening gezien gehad. 😉

[quote=”S2″ post=197688]Zou ik opnieuw BIV moeten betalen als ik die van u opnieuw koop? Normaal is inschrijven op naam van titularis zonder BIV, maar nu zit er wel een eigenaar tussen ….

Niet dat ik dat van plan ben hoor … maar toch een interessant vraagstuk :)[/quote]

Neen, als chasisnr en RRnr van eigenaar één op één hetzelfde zijn, dan hoeft er niet opnieuw BIV betaald te worden. Je zal gegarandeerd toch de rekening krijgen, maar via een eenvoudig online bezwaar wordt die zo weer kwijtgescholden. je moet zeker op het inschrijvingsformulier aankruisen dat het om een herinschrijving gaat, maar toch … been there, done that.

Snel verkocht Maarten, benieuwd naar de volgende :up:

S2

Zou ik opnieuw BIV moeten betalen als ik die van u opnieuw koop? Normaal is inschrijven op naam van titularis zonder BIV, maar nu zit er wel een eigenaar tussen ….

Niet dat ik dat van plan ben hoor … maar toch een interessant vraagstuk 🙂

PB

Interesse in een 996TT? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Proficiat met de zoektocht naar een nieuw speeltje. 😉

S2

Goh, noem het zoals je wil, maar ik ken weinig handelaren die telkens braafjes de BIV en Verkeersbelasting betalen. Eigenlijk zou de BIV mij als sponsor moeten vermelden 🙂

Zolang ik het leuk vind om op zoek te gaan en te veranderen (en mijn vrouw laat het toe), waarom zou ik het dan niet doen?

Jij begint verdacht veel op een handelaar te lijken 🙂

S2

[quote=”Rufie” post=181930]Proficiat, duurt ook niet lang bij jou.
                                    Staat hij al te koop ? :D[/quote]

Niet meer 🙂 🙁

Nadat een paar leden op zoek waren naar een mooie Cayman en ze hem eens komen bekijken waren, heb ik besloten van de Cayman eens op de gekende websites te zetten. Uit ervaring met de Cabrio weet ik dat een wagen heel lang te koop kan staan, dus waarom niet dacht ik.

Wel, de reacties kwamen vanaf minuut 1 in grote getale, en op dag 2 was de auto gereserveerd. Vanmorgen is de koop dan bezegeld.

Hij / Zij blijft wel nog even in mijn bezit want volgende werken ga ik nog laten uitvoeren voor de koper :
                                    – Aangezien het een DD wordt voor de vrouw, gaat de wagen opnieuw omhoog. (Dus opnieuw monteren originele veren + uitlijnen)
                                    – Onderhoudje zodat ze zorgeloos op de baan kan.

Alleen had ik me wat misrekend met de drukt bij de garage, moet 2 weken wachten op een afspraak. Dus blijft ze nog even op haar vertrouwde plaatsje.

Ik zal nog enkele foto’s nemen in “verhoogde” toestand. Dus laat dit topic nog maar even open.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 73)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.