S2’s witte Cayman 2.7

Home Forum Stel jezelf even voor ! S2’s witte Cayman 2.7

• Maker
    Discussie

• S2
    Deelnemer

Soms kan het rap gaan 🙂

Na enkele daguitstappen naar Duitsland, uiteindelijk mijn “goesting” gevonden in België 🙂 Niet dat ik mijn zin niet vond in Duitsland, maar ik vond ze meestal in het echt veel minder mooi dan op foto. De meeste hebben veel steenslag (Autobahn?) en zien er ondanks de lage km-standen erg “afgeleefd” uit.

Tot ik deze tegen kwam:
      2007 Cayman 2.7
      Handgeschakeld
      47500 km

Nogal wat opties die erg leuk zijn:
      – Klappenauspuff 🙂 (Erg leuk en nu al aan verslaafd)
      – 19″ “lobster” velgen
      – Erg laag (en ook wel beenhard)
      – Rode gordels
      – Koetswerkkleur accenten in het interieur

Een snelle foto van bij de verkoper:

Op de “to-do” lijst.
      – Deftig stofzuigen en een nieuwe originele mattenset
      – de nummerplaat op de voorbumper iets properder bevestigen (of althans proberen)
      – eens wassen, waxen, …

En dan goede foto’s maken 🙂

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 73)
    • S2

[quote=”RODONDO” post=182268]

Ik luister / lees…….. behalve dat nieuwe borstels enz.[/quote]

90% zal waarschijnlijk wel “nieuwe borstels” zijn, maar toch heb ik het idee dat de “7” (zoals in 987 of 997) in het algemeen toch weer net iets beter en doordachter in elkaar zit dan de “6” (zoals in 986 of 996).
        Alles voelt iets “solider” aan, maar dat is ook normaal na enkele jaren ontwikkeling.
        (plus dat deze slechts 47500 km heeft terwijl de 996 er bijna 100K meer achter de kiezen had 🙂 )

Veel plezier ermee :driver:

Beste Maarten,

Ik lees dit nu pas…. woooow supermooie *porsche man!

Veel plezier ermee

Maar ik sta wel versteld van de Cayman, en ik ga hier misschien “vloeken in de kerk”, maar voor mij persoonlijk is het wel een stap vooruit ten opzichte van de 996 Cabrio.

Ik luister / lees…….. behalve dat nieuwe borstels enz.

Ik heb een 6 bak :up:

WOW 😯
                  Iets voor doorzetters :respect2:

How to do it?

Hier kan je zien wat er zoal moet gedaan worden :popcorn:

S2

Nice, maar 600 Dollar (zonder shipping) voor een lintje (downgrade)? Ik ben vrij ruimdenkend in upgrades, maar, hiervoor ga ik passen. 🙂

Rs doorpull

Voila gevonden

S2

5-bak. 🙂 Bestaan er ook 2.7’s met een 6-bak? Misschien zou dat wel handiger zijn (lees: lekker korte verhoudingen)

Mark was me net voor, weer wat bijgeleerd 🙂

Ik zou 5bak denken. 6bak komt enkel bij de optie sport chrono.

5 of 6 bak Maarten?
                              Je bent hem precies weer goed onder handen aan het nemen.

Heb hier wel wat lectuur over alle types Cayman maar vind niet direkt iets terug over de rode deurgrepen. Dacht dat de R ander materiaal deuren had?

S2

Nog wat extra:

S2

Weet er iemand of het “makkelijk” is om de Cayman R “portiergrepen” te plaatsen. Ik vind die “rode” lintjes wel leuk en ze passen bij de rode gordels. Dat in combi met de witte accenten, geven me dan nog meer een “R” gevoel.

Nondedju zeg, is echt vet. :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 73)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.