S2’s witte Cayman 2.7

Home Forum Stel jezelf even voor ! S2’s witte Cayman 2.7

• Maker
    Discussie

• S2
    Deelnemer

Soms kan het rap gaan 🙂

Na enkele daguitstappen naar Duitsland, uiteindelijk mijn “goesting” gevonden in België 🙂 Niet dat ik mijn zin niet vond in Duitsland, maar ik vond ze meestal in het echt veel minder mooi dan op foto. De meeste hebben veel steenslag (Autobahn?) en zien er ondanks de lage km-standen erg “afgeleefd” uit.

Tot ik deze tegen kwam:
      2007 Cayman 2.7
      Handgeschakeld
      47500 km

Nogal wat opties die erg leuk zijn:
      – Klappenauspuff 🙂 (Erg leuk en nu al aan verslaafd)
      – 19″ “lobster” velgen
      – Erg laag (en ook wel beenhard)
      – Rode gordels
      – Koetswerkkleur accenten in het interieur

Een snelle foto van bij de verkoper:

Op de “to-do” lijst.
      – Deftig stofzuigen en een nieuwe originele mattenset
      – de nummerplaat op de voorbumper iets properder bevestigen (of althans proberen)
      – eens wassen, waxen, …

En dan goede foto’s maken 🙂

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 73)
      • Maarten, ziet er strak uit!!!!
        Zou eventueel achter een spoorverbreder plaatsen, gaat mooi zijn, effectief en kan je op alle porsches gebruiken die je nog koopt!
        Voor de rest zou ik niets veranderen! Zoals gezegd, strak!

vind ik echt een mooie wagen, laag bij de vlakte en gemeen. *luv

Was maar een bedenking hoor !
            Over hoe tijden veranderen en uiteindelijk alles terugkeert in design en mode.
            Ik vind die accenten in kleur ook wel iets hebben :up:

@Dirk I
              Zolang het maar de mooie dingen zijn die terugkeren! ( Mijn blitse schoonheid van vroeger komt nooit meer terug :happy: ) En ik vind dat wit acccent binnen in de auto wel tof!

Maar gelukkig hebben we allemaal een verschillende mening over mooi en minder mooi.

Als we allemaal hetzelfde mooi vonden zou de wereld bijzonder saai zijn… nu moet ik gaan slapen, ik heb dit vandaag al eens geschreven. Ik val in herhaling!
              Slaapwel!! :salut:

Dat noemen ze dan “retro” zeker ?
                Er was een tijd dat alle auto’s binnenin delen in de carrosseriekleur hadden.
                Plots was dat dan “slecht afgewerkt” en deed men er alles aan om zelfs maar een kier te bekleden zodat er zeker geen buitenkleur in het interieur zichtbaar zou zijn.
                Als ik me goed herinner is ene mijnheer Toyoda daar mee begonnen in de lower en middle class en oogstte daar veel succes mee begin jaren ’70.
                En nu………staat het blijkbaar chique om interieuraccenten in de carrosseriekleur te hebben :think:
                Of hoe tijden en smaken veranderen en uiteindelijk alles terugkeert………………

S2

[quote=”Mushroom” post=182152]Die witte middentunnel!! :respect2: :respect2:[/quote]

Ja, zalig hé! Vind ik zelf ook een super knap detail. (De omranding van het “motordeksel” is trouwens ook wit en maakt het geheel echt af!)

Schoon machien !

Die witte middentunnel!! :respect2: :respect2:

Knappe auto, veel succes en :driver: plezier !

Is gekend dat de Cayman een onderschatte wagen is maar ik ben er zeer tevreden van.

S2

Eigenlijk heb ik geen plannen met deze 🙂 Gewoon van genieten zolang ze in mijn bezit is, that’s it.

Maar ik sta wel versteld van de Cayman, en ik ga hier misschien “vloeken in de kerk”, maar voor mij persoonlijk is het wel een stap vooruit ten opzichte van de 996 Cabrio.

(996 Turbo was wel nog in een ander categorie 🙂 )

Wat zijn de plannen met deze Maarten? Die velgen staan hem echt goed 😀

S2

Enkele extra foto’s 🙂

Nog lang niet naar mijn standaard, maar wel al afgewassen 🙂

S2

Nice, maar de 997 facelift is er wat over 🙂

deze vind ik anders ook wel leuk

IMG_0088.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 73)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.