S2’s witte Cayman 2.7

Home Forum Stel jezelf even voor ! S2’s witte Cayman 2.7

• Maker
    Discussie

• S2

Soms kan het rap gaan 🙂

Na enkele daguitstappen naar Duitsland, uiteindelijk mijn “goesting” gevonden in België 🙂 Niet dat ik mijn zin niet vond in Duitsland, maar ik vond ze meestal in het echt veel minder mooi dan op foto. De meeste hebben veel steenslag (Autobahn?) en zien er ondanks de lage km-standen erg “afgeleefd” uit.

Tot ik deze tegen kwam:
      2007 Cayman 2.7
      Handgeschakeld
      47500 km

Nogal wat opties die erg leuk zijn:
      – Klappenauspuff 🙂 (Erg leuk en nu al aan verslaafd)
      – 19″ “lobster” velgen
      – Erg laag (en ook wel beenhard)
      – Rode gordels
      – Koetswerkkleur accenten in het interieur

Een snelle foto van bij de verkoper:

Op de “to-do” lijst.
      – Deftig stofzuigen en een nieuwe originele mattenset
      – de nummerplaat op de voorbumper iets properder bevestigen (of althans proberen)
      – eens wassen, waxen, …

En dan goede foto’s maken 🙂

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 73)
      • Mooie auto, welkom. En als je een beetje die menus doorzoekt kan je zo je taal aanpassen. Geen porsche center voor nodig

F

Knappe kar :up:

P.S. Goed opletten bij werken aan de nummerplaat. Je zou niet de eerste zijn die plots begint rond te rijden met verschillende nummerplaten :mrgreen:

Goeie keuze ! En haast je wat met die pics :what:
            Toch denk ik dat zo’n witte beter zou staan met dark chrome 19″ sportclassic velgen. Zal straks op het WWW eens een voorbeeldfoto zoeken.

EDIT: gevonden (helaas niet bij daglicht) toch een heel verschil met dezelfde velgen in het wit of grijs metallic 🙄

S2

Bedankt iedereen!

Stay tuned voor meer foto’s 🙂

Proficiat, Maarten. Veel rijplezier toegewenst.

proficiat met je aankoop, mooie wagen

S2

[quote=”joebarreke” post=181970]Is hij dan zo hard Maarten? Heb je ook de PASM optie?[/quote]

Neen, geen PASM. 🙂

Hard … is subjectief denk ik. In vergelijking met de 996 Cabrio alleszins wel. Maar de laatste verlaagde auto die ik had dateert van meer dan 15 jaar geleden, dus echt vergelijken kan ik niet.

:applaus: :applaus: :applaus: ? Blijft altijd mooi zo een Cayman!!!

PB

Congrats!

Proficiat mooie *porsche :first:

Is hij dan zo hard Maarten? Heb je ook de PASM optie?

S2

Ja hoor, originele onderdelen zijn erbij 🙂 Die man bekeek me wel raar toen ik erom vroeg, zo van “de originele? waarom zou je die willen?” 🙂

Congratz! :driver:

Knappe Cayman! :applaus:

Heb je de originele schokdempers er ook nog bij?
                                  Is wel zo leuk dat je hem terug origineel kan zetten indien gewenst. 🙂

S2

[quote=”Rufie” post=181930]Proficiat, duurt ook niet lang bij jou.
                                    Staat hij al te koop ? :D[/quote]

Als je interesse hebt valt er over alles te praten Alain 😉

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 73)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.