S2’s witte Cayman 2.7

Home Forum Stel jezelf even voor ! S2’s witte Cayman 2.7

• Maker
    Discussie

• S2
    Deelnemer

Soms kan het rap gaan 🙂

Na enkele daguitstappen naar Duitsland, uiteindelijk mijn “goesting” gevonden in België 🙂 Niet dat ik mijn zin niet vond in Duitsland, maar ik vond ze meestal in het echt veel minder mooi dan op foto. De meeste hebben veel steenslag (Autobahn?) en zien er ondanks de lage km-standen erg “afgeleefd” uit.

Tot ik deze tegen kwam:
      2007 Cayman 2.7
      Handgeschakeld
      47500 km

Nogal wat opties die erg leuk zijn:
      – Klappenauspuff 🙂 (Erg leuk en nu al aan verslaafd)
      – 19″ “lobster” velgen
      – Erg laag (en ook wel beenhard)
      – Rode gordels
      – Koetswerkkleur accenten in het interieur

Een snelle foto van bij de verkoper:

Op de “to-do” lijst.
      – Deftig stofzuigen en een nieuwe originele mattenset
      – de nummerplaat op de voorbumper iets properder bevestigen (of althans proberen)
      – eens wassen, waxen, …

En dan goede foto’s maken 🙂

13 reacties aan het bekijken - 61 tot 73 (van in totaal 73)
      • Hi S2 gefeliciteerd, prachtige witte kleur ook trouwens! en heu, nog niet wegdoen. Deze heeft een dak en dat is prima voor de koude herst en wintermaanden die eraan komen!

Geniet er veilig van !!! :respekt:

Gefeliciteerd Maarten. :applaus: [quote=”Rufie” post=181930]Staat hij al te koop ? :D[/quote]Moest ik ook meteen aan denken :mrgreen:

XXX

Veel plezier met je nieuwe *porsche :happydance:

Proficiat, duurt ook niet lang bij jou.
              Staat hij al te koop ? 😀

[quote=”mark986″ post=181925]Van harte Maarten!!!!! Mooie Porsche! Ga je veel plezier aan beleven!!!!
                Dacht wel dat je taal kon veranderen, dat menu werkt enkel als je stilstaat (als ik me nog goed herinner?)[/quote]

Dat kan je verwachten als hij in ‘t Frans/Waals staat. :happy:

Congrats!! :first:

Van harte Maarten!!!!! Mooie Porsche! Ga je veel plezier aan beleven!!!!
                    Dacht wel dat je taal kon veranderen, dat menu werkt enkel als je stilstaat (als ik me nog goed herinner?)

S2

Snelle vraag aan de kenners: Kan ik zelf mijn “taal” van de boordcomputer veranderen van “Frans/Waals” in “Vlaams/Nederlands”? Of moet dit bij een OPC?

*luv
                        Congrats met de prachtige bolide… :up:

Ive

knappe Cayman, zo zou ik hem ook houden. Veel plezier ermee

S2

Verlaging = ST Suspensions by KW (zowel voor als achter -30mm )

Zwart velg is misschien wel mooi, maar deze zat er origineel op. En dat hou ik graag zo 🙂

mooie cayman!! Proficiat.

Een zwarte velg zou niet misstaan op deze witte….eventueel met een grijze boord, zodat de band mooi uitkomt.

Proficiat Maarten, daar ga je veel plezier aan beleven. Die velgen staan hem wel mooi. Wat steekt er onder van verlaging?

13 reacties aan het bekijken - 61 tot 73 (van in totaal 73)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.