Samenkomen zaterdag 28 juli Oostende

Home Forum Porsche Uitstappen Samenkomen zaterdag 28 juli Oostende

• Maker
    Discussie
  • Ik heb de volgende 3 weken verlof en een massa tijd.
    Misschien eens afspreken aan het zeetje :drink:

Heel toevallig en spontaan op vraag van enkele forumleden eens afspreken op de middag op zaterdag
    28 juli te Oostende .
    Heel wat forumleden moeten die dag ,avond toch in Oostende zijn om te fungeren als chauffeur van de Misses Coast .
    Daarom voor wie zin heeft kunnen we met enkelen al eens afspreken van ‘s middags .
    Waar ?Dit laat ik nog even open .

@Straffen
    misschien in je buurt?

Verdere info volgt nog .
    Funny

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
    • Voor herhaling vatbaar .Het plan is aan het rijpen voor het voorjaar 2013 ,einde maart begin april een tof weekend in het franstalig landsgedeelte te organiseren

:first: Daar hou ik je aan Funny :applaus: We zien dat zitten (als we mee mogen natuurlijk 😆 😥 🙄 ) :mrgreen:

Was leuk en wat vloog de tijd ,Straffen waar blijven die foto’s ?

Voor herhaling vatbaar .Het plan is aan het rijpen voor het voorjaar 2013 ,einde maart begin april een tof weekend in het franstalig landsgedeelte te organiseren .

[quote=”Ghost” post=103903]Ik kan er niet zijn zaterdag[/quote]

Maar wij zijn er gisteren dan toch geraakt :relaxman:
          Was een aangename avond Funny en Staffen :drink:

Wij ook iets later, zal rond 15u45 zijn.

ok, straat redelijk droog gekregen en eerst nog een boodschap, zal er zijn +/- 15h30.
              Tot straks (hebben ze daar pannekoeken??? Luc is nl in verlof 😉 )

Ik kom ook af binnen een uur ,(hoop ik dat ik hier weg kan )

hola hopla we zullen met een paar Porsches staan in de Charles :relaxman:

de klein zal ape trots zijn om foto’s te mogen maken

Nou ik ben inmiddels onderweg :driver: als het verkeer een beetje mee zit zie ik jullie straks 😉

Tot straks, groeten e

Twijfel, twijfel 😕
                      1° ‘straat'(lees modderpoel) staat idd weeral goe onder water en zal die om er met de P door te kunnen komen terug moeten proberen leeg te pompen 👿
                      2° 16h00 start van de 24H (waar ik helaas ook niet aanwezig kan zijn !!!!)

Eerste dag van Tomorrowland (live stream) is net afgelopen, nu slapen…

Rs ,ik ben er zeker van dat je morgen door die straat geraakt en met ons een glas kan drinken in de Charles .Je zal wel op tijd zijn tenzij dat mens van een Crevits vannacht een nieuw stuk trajectcontrole ingebruik neemt tussen je woonplaats en Ostend .

Elroy we verwachten je morgen in Oostende .

Wel na 15h00 zou ook wel lukken (‘s avonds niet) ware het niet dat het nu al 1h00 ferm ah regen is en mijn drooggepompte straat terug al behoorlijk vol ah lopen is…gelukkig net voor de storm binnen geraakt, wel een velg goed beschadigd!!!!! [IMG]http://i48.tinypic.com/9s5mb9.jpg[/IMG][IMG]http://i48.tinypic.com/9s5mb9.jpg[/IMG][IMG]http://i48.tinypic.com/9s5mb9.jpg[/IMG]

Wij zullen ook later zijn: markt staat voor de deur tot rond 14u…

Eventjes mijn vorige post aangepast .

Laten we afspreken om 14 u 30 ,Charles Lindbergh .
                              Funny

Ik kan daar ten vroegste om 15u30 zijn maar geen probleem .we zien jullie daar wel .groetjes en tot morgen .

ik zal er dus zijn rond 14u30 :respekt:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.