Samenkomen zaterdag 28 juli Oostende

Home Forum Porsche Uitstappen Samenkomen zaterdag 28 juli Oostende

• Maker
    Discussie
  • Ik heb de volgende 3 weken verlof en een massa tijd.
    Misschien eens afspreken aan het zeetje :drink:

Heel toevallig en spontaan op vraag van enkele forumleden eens afspreken op de middag op zaterdag
    28 juli te Oostende .
    Heel wat forumleden moeten die dag ,avond toch in Oostende zijn om te fungeren als chauffeur van de Misses Coast .
    Daarom voor wie zin heeft kunnen we met enkelen al eens afspreken van ‘s middags .
    Waar ?Dit laat ik nog even open .

@Straffen
    misschien in je buurt?

Verdere info volgt nog .
    Funny

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
    • 12u30 is nogal vroeg voor ons.
      Net met straffen gesproken, rond 14u30 moet lukken.

Greets,
      Rufie.

Hier ben ik terug ,eventjes op het strand gelegen . 😳 😳 😉 .

Laat ons Hier afspreken .Het is het zelfde restaurant waar we vorig jaar her Rlc hebben gehad .
        Uiteraard is iedereen welkom .’t Zeezotje is ook heel tof maar ik vrees een beetje dat we in het stad moeilijk onze P gaan kunnen parkeren .
        Afspraak morgen 14u30 in ,aan of voor de Charles Lindbergh .

Funny

Anoniem

Mag ik weten waar precies in Oostende en hoe laat jullie paraderen? Misschien kom ik wel eens jullie bolides bewonderen.

Hoi allen,

doordat ik mee mag helpen de missen te vervoeren van de miss coast verkiezing, ben ik ook zaterdag in oostende.
            als er een adres geplaatst wordt waar jullie samenkomen zaterdagmiddag ga ik proberen om ook even langs te komen. :driver:

tenminste als het natuurlijk voor iedereen vrij staat langs te komen te komen ❓

met vriendelijke groet,

elroy

Ik zou er kunnen zijn. Waar afspraak? Zeezotje?

PB

[quote=”straffen” post=103910]merde ghost
                had me verheugd jou te zien om het godelijk vocht te delen :mrgreen:[/quote]

Klinkt mij, maar ja wie ben ik, redelijk pervert. :happy:

merde ghost
                  had me verheugd jou te zien om het godelijk vocht te delen :mrgreen:

Ik kan er niet zijn zaterdag

Indien mogelijk willen wij er ook wel bijzijn :driver:
                      laat ons hopen dat het mooie weer nog effe aanhoudt.

Laat maar weten waar en wanneer ,we komen toch om de missen rond te voeren nu zaterdag .

Dat weekend is helaas hier al iets gepland .
                          Vandaar dat we ook niet deelnamen aan de Miss Coast .
                          Ander keetje misschien .

Lijkt me leuk om eens af te spreken. Nu aanstaande zaterdag gaat voor mij moeilijk zijn. Maar misschien dat we ook in augustus een datum kunnen afspreken om met zijn alle naar de kust te gaan. Voor sommige met de kap eraf en genieten van de ZON :mrgreen: :mrgreen:

Ok hoe weer zielen hoe meer vreugde zeker :drink:
                              Misschien apart draadje maken voor kleine rlc 😀

Sorry voor de off topic rocco, misschien afsplitsen moderator Funny

ikke wil ook bij zijn :happy:

Laat maar weten wanneer je naar de “zei” komt .We gaan er dan ene op :drink: .

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.