samenkomst gt3

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 samenkomst gt3

• Maker
    Discussie
  • misschien een idee voor volgend jaar
    een bijeenkomst van GT2 GT3 en RSversies van zowel 996 en 997
    ook GT4Sen 😉
    het is maar een idee
    misschien ook rs en cs versies van andere modellen
    ik denk dat we dan allemaal een beetje hetzelfde gedacht hebben over Porsches
    wat is jullie gedacht ervan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • KDC schrijft:

Ik snap het idee wel om iets te doen met gelijkaardige modellen, lijkt mij ook tof! Heeft toch niets met discriminatie te maken, TACB bijvoorbeeld zou dan ook discriminatie zijn…

@ RJF & Plumber: Misschien kunnen we ook eens iets doen met Boxsters ❓ of met cabrio’s ❓

Het was maar als joke bedoelt hoor 😯 😆 😆

Anoniem

allèè laag vliegen is ook al niet meer genoeg, we zoeken het dus hoger 😆

het kan natuurlijk ook zo:

[IMG]http://i56.tinypic.com/2ntwvvm.jpg[/IMG]
        Omloop v Roeselare “oldies”

soms zou ik met een anonieme porsche willen rijden 😀 😉
          was daar omdat ik uitgenodigd was om de rally te volgen in een helikopter
          die leverancier wilde mijn auto eens zien
          was verrast hoeveel porsches er warendie rally reden
          het was een keer de moeite

Anoniem

Bruno al een “RS” meeting georganiseerd zonder ons te verwittigen 😡 ?

[IMG]http://i55.tinypic.com/riaufs.jpg[/IMG]

[IMG]http://i52.tinypic.com/6fcq5z.jpg[/IMG]

Voor alle duidelijkheid, ben GEEN stalker foto’s zijn niet door mij genomen, zo binnen gekomen!!!(trouwens “werke dag” voor mij 🙁 )
            Rally van Roeselare.

Wim

Tot nu toe wel, dat klopt. 😈
              Maar er zitten hier meer als 3000 leden, dus verwacht nog wel wat meer.

Dat moet dan straks ook het voordeel zijn van deze lijst, dat je eensgezinde rijders er zo kunt uithalen en een PM kunt sturen, voor wat dan ook. 💡

rjf schrijft:
                Een boxster meeting lijkt me ook leuk 8) 😯

Maar er zitten er hier op het forum maar een 5 tal :lol:[/quote]

Vandaar dat we het misschien kunnen uitbreiden naar cabrio’s ❓

reys schrijft:

René schrijft:
                  [quote]…al het spoilergeweld samen 8)

Daarnet kwam mij nen vliegende Boxster (engelse n°pl/E40) voorbij gevlogen, ging goed vooruit, en da zonder optionele spoilertoestanden![/quote]

Dat komt ervan na al die jaren van inteelt ginder over ‘t water 😆

Anoniem

René schrijft:

…al het spoilergeweld samen 8)

Daarnet kwam mij nen vliegende Boxster (engelse n°pl/E40) voorbij gevlogen, ging goed vooruit, en da zonder optionele spoilertoestanden!

Anoniem

brunogt3rsgen2 schrijft:

JP je hebt u auto …twisted:

Thanks! Vandaag terug afgehaald van de carr. Staat nu in de juiste kleurstelling en enkel ergernissen opgelost,
                      OEI ferm “OFF TOPIC”

rjf

KDC schrijft:

Ik snap het idee wel om iets te doen met gelijkaardige modellen, lijkt mij ook tof! Heeft toch niets met discriminatie te maken, TACB bijvoorbeeld zou dan ook discriminatie zijn…

@ RJF & Plumber: Misschien kunnen we ook eens iets doen met Boxsters ❓ of met cabrio’s ❓

De GT3 meeting is uiteraard een héél tof initiatief, was een joke hé (mind the smiley)

Een boxster meeting lijkt me ook leuk 8) 😯

Maar er zitten er hier op het forum maar een 5 tal 😆

ook welkom als de 911R klaar is?? 😉

Als ik mijn spoilerke van mijne 993 omhoog zet mag ik dan ook komen???? 😆 😆 😆

Pure discrimimatie als je het mij vraagt 😯 😉

yup, ben ik ook voor te vinden!

al het spoilergeweld samen 8)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.