Save the date: Porsche Treffen Aquabest 17-5- 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Save the date: Porsche Treffen Aquabest 17-5- 2015

• Maker
    Discussie

• Porsche-Scene.nl
    Deelnemer

Op verzoek van enkele geïnteresseerden communiceren we hierbij alvast de datum voor het jaarlijkse Porsche Treffen bij Aquabest (Eindhoven-Best). De komende editie vindt plaats op zondag 17 mei!

Meer informatie volgt.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
      • Wij zullen er ook zijn , laat de zon maar schijnen !

Het zal mijn eerste treffen zijn maar kijk er naar uit al die P”s bij elkaar te zien. Tot zondag en als ik er op tijd uit geraak aan de Q8.

ik zal er ook bij zijn. 🙂

Ik zal er ook zijn, helaas zonder P, want die mag even niet mee!

Nog een paar nachtjes geduld en dan gaat het weer los in Best!

Net als vorig jaar hebben we gezorgd voor een Porscheforum parkeerplaats (volg de borden P Porscheforum) en zon! 😉

Bovendien is er een aparte meetingplaats voor PFB gereserveerd in de beachclub!

Wij hebben er zin in, tot zondag!

PDS

Ben benieuwd Frank ! :up:

Misschien komen wij ook wel eens kijken 😀

Maar mijn zoontje wil graag eens meegaan, dus zal Katleen met hare Cayenne met de kleinste moeten rijden 😀

Nog even wachten he..woensdag ga ik hem ophalen… heeft een volledig nieuw kleedje gekregen…heb het nog nergens gezien enkel op foto…nog 4 nachtjes slapen en hij is klaar… dan komen er wel fotootjes he 🙂

Vertel Filip, nieuw kleedje 😉

Kom ook af…met de P in zijn nieuw kleedje 🙂 was verleden jaar super leuk georganiseerd!

Tom

Hier ook van de partij.. Was de moeite…

Zeker van de partij dit jaat!

XXX

Dju, ik moet passen, feestdag met vrouwlief… en ik kan er echt niet tussenuit.
                              Iets met 25 jaar en vieren en zo…

Proberen ook te komen, waren er 2 jaar terug, verleden jaar niet gelukt….

wij zullen er ook bij zijn :driver: :driver: :popcorn: :popcorn: :drink:

Normaal ook van de partij. Was vorige keer leuke bedoening met de mede forummers :up: :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.