Save the date: Porsche Treffen Aquabest 17-5- 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Save the date: Porsche Treffen Aquabest 17-5- 2015

• Maker
    Discussie

• Porsche-Scene.nl
    Deelnemer

Op verzoek van enkele geïnteresseerden communiceren we hierbij alvast de datum voor het jaarlijkse Porsche Treffen bij Aquabest (Eindhoven-Best). De komende editie vindt plaats op zondag 17 mei!

Meer informatie volgt.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
      • Datum staat in agenda!

Anoniem

Is een erg drukke periode in de zaak, maar als het werk het toelaat, ga ik ook zeker mee.

ik wil mee :happydance:

Ook proberen er te zijn. Is wel periode van Mille Miglia denk ik…

Ik heb de datum ook al in de agenda gezet, wij zijn zeker van de partij :drink:

Misschien ook eens aan de mensen van die beach bar vragen of zij geen hoekje kunnen reserveren voor ons, vorig jaar nog over bezig geweest dacht ik :engeltje:

Yep, we zijn ook van de partij.

Dat ze maar genoeg ruimte gaan voorzien voor de PFB-leden mij dunkt.

PDS

Ik wil ook wel meegaan :relaxman:

Hier ook opnieuw van de party hoop ik.
                        Is daar steeds gezellig :drink:

staat in mijn kalender.

En al elke keer super weer geweest :coolness:

terug van de partij, is elk jaar top

Wow, beetje later dan normaal. Hopelijk terug met de P. en niet als bezoeker :driver:

Niet te missen :up:

Als we niet aan het Gardameer zitten, komen we weer af…. :salut:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.