SAVOIE CUP 2014

Home Forum Porsche Uitstappen SAVOIE CUP 2014

• Maker
    Discussie
  • GAAT ER HIER NOG VOLK NAAR GINDER IS ZEKER DE MOEITE WAARD .
    GAAT DOOR VAN 20/06 TOT 22/06 WIJ ZIJN ALVAST INGESCHREVEN MET EEN 15 TAL.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 65)
    • Wens jullie allemaal een veilige rit, en geniet van het :driver: en het landschap.
      Kijk al uit naar de foto’s van deze editie.

We zijn er ook mee weg .We houden het in het achterhoofd JP ,bedankt .

Hou het proper maar vooral veilig :up:
          veel fun gewenst :driver:

Nog ne keer k.ken en we zijn weg ze. :driver:

Prima Sammyke!!!! :driver:

we passen op :coolness: :coolness: :coolness:

PDS

[quote=”RS” post=171361]Hoe het save mannen (verhalen van 2013 baren mij wat zorgen)!!!!!![/quote]

….. Wij zijn 1 en al oor !!!! :happydance:

Hoe het save mannen (verhalen van 2013 baren mij wat zorgen)!!!!!!

[quote=”luc993cabrio” post=171355]Allee gasten, amuseer jullie hé :driver: :driver: :driver:[/quote]

Zal geen probleem zijn Luc ,De wagen is getankt en nu nog wat laden en we zijn er klaar voor .Aan allen die naar Aix reiden goede veilige reis gewenst .

Allee gasten, amuseer jullie hé :driver: :driver: :driver:

‘T ziet er niet slecht uit :happydance:

image_2014-06-18.jpg

De *porsche nog een waxlaagje gegeven ,volgetankt de velgen met Pirelli trofeo R eraf en de michelin pilot sport erop en nu hopen op mooi weer in de savoie. :salut:

Kan je bestellen via http://www.touring.be of http://www.area-enligne.com was hier binnen de 48u koste 4,60€ eenmalig. Kan je in gans Frankrijk gewoon mee doorrijden aan de peage geen ticket en niet meer aanschuiven badge achter de vooruit plaatsen en :driver: peage kost gaat gewoon van je rekening de maand nadat je de badge hebt gebruikt. :happydance: :happydance:

Wat is dat dan die Badge :coolness: en hoe kom je eraan, want ik heb ook nog een ritje zuid-Frankrijk deze zomer?

Daar ga je inderdaad plezier aan hebben krokodile :relaxman:
                                  Ik heb dat ding al een jaar of twee en het is iedere keer feest om niet te moeten aanschuiven of zelfs maar te stoppen aan de péage.
                                  Er zijn er zelfs waar je met 30 km/u door kunt “vlammen” :happy:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 65)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.