SAVOIE CUP 2014

Home Forum Porsche Uitstappen SAVOIE CUP 2014

• Maker
    Discussie
  • GAAT ER HIER NOG VOLK NAAR GINDER IS ZEKER DE MOEITE WAARD .
    GAAT DOOR VAN 20/06 TOT 22/06 WIJ ZIJN ALVAST INGESCHREVEN MET EEN 15 TAL.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 65)
    • Vandaag is de badge toegekomen voor de péage nu moeten we niet meer stoppen.
      Ons niet meer in alle bochten wringen om aan een ticket te kunnen. :happydance: :happydance:

[quote=”pvdw” post=171220]@krok
        Have fun…hou ons op de hoogte hé, pics, filmpjes, laat maar komen :popcorn:[/quote]

We zorgen wel voor foto’s , wij vertrekken rond 7 u aan de grens van Frankrijk .

@krok
          Have fun…hou ons op de hoogte hé, pics, filmpjes, laat maar komen :popcorn:

Je moet daar niet remmen maar gaaaze geven :driver:

SavoieCup2013-20-07-2013-Picture23.jpg
            bron: Snoerke

Daarstraks nog vlug de remblokken vervangen kwestie dat we kunnen stoppen hé in de bergen. Vertrek donderdag morgen om 4 – 5u. :happydance: :happydance:

Hier richting macan

PDS

[quote=”bccars” post=170025][quote=”pds trading” post=169969](Ik fantaseer al dikwijls, te dikwijls van de 991 gt3. :lekker:[/quote]

Gij zijt hier niet de enige ! Er komt een dag …[/quote]

En dat kan sneller zijn dan verwacht ! :sleep:
                  Eerst nu aant kijken voor daily voor vrouwke. Nieuwe Range of Panamera denk ik :think:

[quote=”pds trading” post=169969](Ik fantaseer al dikwijls, te dikwijls van de 991 gt3. :lekker:[/quote]

Gij zijt hier niet de enige ! Er komt een dag …

Hier begint het ook al aardig te kriebelen… :driver:

IMG_3977.jpg

IMG_10035.jpg

Wij zijn ook van de partij net als vorig jaar ,dat het maar rap zo ver is :driver:

s126.jpg

s377.jpg

PDS

@krokodile: als ik in die clubsportstoelen langer dan een uur zit heb ik echt serieus rugpijn, mede door de zware koppeling denk ik :loser:
                          Pdk *luv (Ik fantaseer al dikwijls, te dikwijls van de 991 gt3. :lekker:

[quote=”pds trading” post=169964][quote=”KROKODILE” post=169945]Wie van het forum gaan er allemaal naar de savoie? :driver:[/quote]

Het is het eerste wat ik ervan hoor …. 😳

Edit: Volgens wat ik kon googlen is dat 900 km :wtf: ???? Amai ik zou in mijne nog geen 100 km in 1 keer willen rijden ….

En jij dan met die kuipstoelen in je Cayman R ? :respect2:[/quote]

Geen probleem ik zit daar super goed in en mijn madam ook .
                            Savoie Cup is echt tof zaterdag ong. 400km door de bergen echt :up: :up: veel rijden maar daar dienen de *porsche voor. *luv :driver:

PDS

[quote=”KROKODILE” post=169945]Wie van het forum gaan er allemaal naar de savoie? :driver:[/quote]

Het is het eerste wat ik ervan hoor …. 😳

Edit: Volgens wat ik kon googlen is dat 900 km :wtf: ???? Amai ik zou in mijne nog geen 100 km in 1 keer willen rijden ….

En jij dan met die kuipstoelen in je Cayman R ? :respect2:

Wie van het forum gaan er allemaal naar de savoie? :driver:

file:///C:/Users/Snoer/AppData/Local/Microsoft/Windows/Temporary%20Internet%20Files/Content.Outlook/WCIX0UZD/ATT00007%20(3).jpg

sorry link werkt niet ,mag verwijderd worden .

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 65)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.