Savoie Cup 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Savoie Cup 2015

• Maker
    Discussie
  • De Savoie cup 2015 gaat door van 26 tot 28 juni 2015 wel ong. 10% duurder dan vorig jaar.
    Wij zijn er alvast weer bij. :up: :up: :driver: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 64)
    • sa163.jpg

sa174.jpg

sa126.jpg

sa138.jpg

sa121.jpg

sa105.jpg

Allee 2 foto’s lukt blijkbaar

sa089.jpg

sa094.jpg

@ Patrickvb Ja we zijn ook heelhuids terug , te veel om hier neer te pennen en foto’s posten lukt me ook weer niet .
              sa081.jpg

sa085.jpg

Fijn dat jullie veilig terug zijn.
                🙂

Ja het was weer de max ,al moeten we zeggen dat ze de Italie route er beter uit gelaten hadden . Onze wegen zijn slecht maar dit is er niets tegen vergeleken . Wat die stickers betreft deze hebben er telkens enkele weken opgehangen en bij het verwijderen heb je totaal geen schade . Volgend jaar zullen we er weer bij zijn denk ik . Wat dit ongeval betreft , de bestuurder heeft een breuk in de arm en zijn vrouw was in schoke wat heel goed meevalt na zo een ongeval .De wagen is 50 meter lager in het ravijn gevallen .De oorzaak was niet gekend en was niet aan overdreven snelheid te wijten .

[hide]Hier van ‘t zelfde laken een pak (rijden – wassen – waxen) … en na die wax … mmmmhhh zo schoon, zo glad…. ik heb wel eens de inhoud van de fleskes van de verzorgingsproducten van mijn vrouw vervangen door die wax, maar dat doe ik niet meer … ik schoof overal af…. nergens nog houvast 🙂

Wat me op het idee brengt die sticker eerst eens op mijn vrouw te proberen, nadat ze gewaxt is… Merci voor de tip! [/hide]

Wel Sensa, ik was ook altijd als de dood voor plakker en stickers op mijn voiture. Maar heb recent op een ander evenement ook vrij grote stickers op de auto gehad. Was wel maar voor 1 dag, maar GEEN schade van gehad !
                      Met de enige kanttekening dat mijn auto haast ten allen tijde brandschoon is en superglad, met dank aan een collectie meguiars buskes en pottekes.

[hide]Oei oei … mea culpa ….

Mijn Madame slecht gezind want ze had gehoopt om er naar toe te gaan … echter, ik ben er achter gekomen dat ik de volgende 2 weekends niet in Italie ben en dat het weekend daarop de samenkomst is van de Forummers aan het Gardameer en dat ik nog een rit te kort kwam.

Dus : Savoie Cup 2015 … Gisterenavond rond 21.30h aan het zuiden van het meer wel een knalrode 993 cabrio tegen gekomen met de stickers van de Savoie Cup erop.

Voor volgend jaar wil ik er echt wel bij zijn, maar hoe zit het met die stickers op de auto, gaan die er makkelijk af zonder sporen na te laten???
                        [/hide]

Oeps!
                          Waarmee bewezen is dat een Porsche niet kan vliegen.
                          🙁

savoie.jpg

bron: KLIK

okido, bedankt. Ik hou jullie verder op de hoogte!

We kijken er naar uit Sensa om je daar te ontmoeten . Wij zijn met een groep Belgen waaronder meerdere forummers . Als het is zoals vorige edities zal je je niet vervelen !
                                Tot dan .

Zou best kunnen, als alles gaat zoals gepland is de 964 op vrijdagmiddag klaar. Dan op zaterdagochtend onmiddellijk een trip naar Frankrijk. Hij zal weten dat ik hem niet gekocht heb om uit te rusten!

Ik hou je verder op de hoogte!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.