Savoie Cup 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Savoie Cup 2015

• Maker
    Discussie
  • De Savoie cup 2015 gaat door van 26 tot 28 juni 2015 wel ong. 10% duurder dan vorig jaar.
    Wij zijn er alvast weer bij. :up: :up: :driver: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 64)
    • @ sensa 911 er is daar heel wat te zien ong. 250 porsches enz…
      Zaterdag avond keren we terug naar Tignes. Kom gerust eens af.

Ik “up” dit topic even. Net gezien dat de start maar een dikke 200 km van de deur is.
        inschrijven, dat gaat niet meer, maar is daar wat te zien op zaterdag of zondag? Ik bedoel, keren de deelnemers ‘s avonds terug naar Tignes?

Krokodile heeft Savoie-cup ervaring zat :driver: :driver: .
          Hopelijk dit jaar ook opnieuw droog weer dat we kunnen doorblazen 😉 . :driver:

Nu de 5de keer.

PDS

Ziet er echt wel leuk uit :up:

Voor u ook 10de keer Krokodile ?

Have Fun :driver:

2016 zal iets speciaal worden is dan de 10 keer. :driver:

Hey ziet er inderdaad ni slecht uit! Heb filmpje editie 2014 gezien.
                  Voor 2015 lukt niet maar misschien een idee voor 2016.
                  Floere.

De leider die leidt maar ook lijdt is een lijdende leider maar ook een leidende lijder. Het is maar hoe je dit bekijkt.
                    Ik heb geen idee waartoe dit leidt, zolang dat we maar niet lijden, zekers!? 🙂

@ dirk I
                      Sorry de kater van de kerst nog niet verwerkt. In druppels drinken was ik wel de leider. 😳

Leiden doet blijkbaar lijden ……
                        Sorry, kon het niet laten :engeltje:

Neen straten zijn niet afgesloten maar in de cols is er weinig verkeer. :driver:
                          Er wordt gereden in groepen van 10 de lijder is iemand van de Porsche club de Savoie waardoor je geen roadbook
                          moet lezen en je enkel moet volgen, naargelang de lijder gaat het er stevig aan toe…. :up: :up:

http://youtu.be/PI_aVUxI2Aw

Mooie beelden van de editie 2014!

Wel nog een vraag, zijn de meeste straten dan afgesloten voor het “normale verkeer”?

Rij ook in 2 dagen vanaf Luxenburg gaan we binnendoor via de vogezen :driver:

13 uur rijden voor Tignes, wordt een etappe in 2 dagen. Als iemand een route suggestie heeft -> graag :lekker:

De startplaats is voor 2015 TIGNES geworden. :driver: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.