Savoie Cup 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Savoie Cup 2015

• Maker
    Discussie
  • De Savoie cup 2015 gaat door van 26 tot 28 juni 2015 wel ong. 10% duurder dan vorig jaar.
    Wij zijn er alvast weer bij. :up: :up: :driver: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 64)
    • COMPLET

Klopt maar staat nog niet vast. :driver:

De organisatie wil graag naar Annecy gaan !

Hey Snoerke ze zijn aan het uitkijken voor een andere startplaats maar das ni simpel voor 200 wagens en ong. 400 personen. Zodra ik meer weet laat ik zeker iets weten. :salut:

Dag Hendrik , Weet je nu zeker dat er weer gestart wordt in Aix les Bains ?

Aan iedereen die zich wil inschrijven, rap zijn is de boodschap.
                Er zijn al een 13 tal wagens ingeschreven via de club BPF.
                *porsche Event beperkt tot 200 wagens waarvan max. een 40 tal buitenlandse. :driver:

Wim

Mijn vrouw ook niet. 😉

Ik droom ervan zo’n rit te doen, maar wordt er nooit zoiets gelijkaardigs georganiseerd dat niet op vrijdag of zaterdag begint?
                    We zijn nooit vrij op zaterdag… 🙁

Het *porsche forum zal daar weer goed vertegenwoordigd zijn. :happydance:
                      Heb ook op de inschrijving als club Porsche forum gezet was dit jaar toffe sfeer en geen stijve bedoening zoals bij vele *porsche clubs.

Ook ingeschreven 🙂

@Patrick dat is inderdaad voor 2 personen .

@bccars
                          Wij wassen onze wagen aan het hotel net voor we inschrijven .En de stickers worden gekleefd met zeep er onder om de bellen te kunnen verwijderen .Zie foto’s

Heb al 2 maal deel genomen en er is niets van te zien aan mijn *porsche .

+ mijn *porsche dien om van te genieten (Rijden ) 😆

s048.jpg

s076.jpg

[quote=”bccars” post=180875]
                            Dus kost 940 EUR per man, enige bijkomde kost is naft en drank ?[/quote]
                            Is dat niet voor 2 personen?

[i]Votre inscription comprend :

L’accueil de votre équipage le vendredi à partir de 10h00, tous les repas du vendredi soir au dimanche midi inclus. Attention !!! Le repas du vendredi midi n’est pas compris.
                            L’hébergement 2 nuits avec petits déjeuners, pour 2 personnes dans un hôtel classé 2**, 3***, 4**** ou 5***** selon disponibilité.
                            L’organisation générale de la manifestation, la sécurité, le road-book, la numérotation de votre véhicule, l’animation, la découverte de notre patrimoine et la bonne humeur.[/i]

Awel Krokodile, die foto’s steken serieus mijn ogen uit man ! Had dit jaar een tripje hochstrasse, hahntenjoch, grossglockner gepland maar da’s door omstandigheden in het water gevallen. Die Savoie is zowat de tried and tested, de geregelde en begeleide versie van wat ik in gedachte had.
                              Very interesting !
                              Dus kost 940 EUR per man, enige bijkomde kost is naft en drank ?

Alleen, tja, geen roadbook, gewoon maar volgen, aan een stevig tempo … wat als ik niet kan volgen … of als je in panne valt ?

Maar die stickers man, komaan, die doen ze erop met een aftrekkerke ! Ik doe al die moeite met mijn Meguiars gerief om niets meer te doen als te “aaien”, en daar gaan ze eens doodleuk rap met een aftrekkerke ne sticker plakken op uw carrosserie, ongewassen ! Zie de krassen al komen ! (kan er niks aan doen, heb de neiging te overdrijven in alles wat mijn P’ke aangaat)

wij zijn ook ingeschreven :driver: :driver:

Inschrijvingen zijn open hé mannen rap zijn is de boodschap. :first:
                                  Wij zijn ingeschreven en voorschot is betaald. :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.