Savoie Cup 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Savoie Cup 2015

• Maker
    Discussie
  • De Savoie cup 2015 gaat door van 26 tot 28 juni 2015 wel ong. 10% duurder dan vorig jaar.
    Wij zijn er alvast weer bij. :up: :up: :driver: :drink:

4 reacties aan het bekijken - 61 tot 64 (van in totaal 64)
    • Wij gaan ook terug mee, inschrijven kan vanaf october :happydance:
      IMG_1591.jpg

@snoer ja van claude varon de prsident van de pcs het gaat weer door in aix les bains.

@bccars
        vooral de wegen lees cols maken het speciaal en de sfeer onder de belgen is :up: + gans het gebeuren gedurende 3 dagen ademt één en al *porsche ge moet ook geen roadbook lezen enkel volgen en da gaat meestal aan een stevig tempo :driver: De prijs voor de 3dagen 2 overnachtingen in 4* hotel + alle maaltijden is ong. 940€
        En die stickers geven kleur aan het geheel en trek je er terug thuis gewoon af. We kijken er alvast naar uit voor ons zal het de 5de deelname zijn.

Heb zo eens in het topic van 2014 gekeken, dat zijn verdomd schoon wegen daar ! Had daar dus eigenlijk nog nooit van gehoord, dus vraag ik me natuurlijk af of dat iets voor mij is. Wat is nu eigenlijk de bedoeling van die Savoie Cup en wakosta ? Wat maakt dat zo speciaal ? (maar die fucking stickers op uwe otto)

Heb je al iets ontvangen ? 😳

4 reacties aan het bekijken - 61 tot 64 (van in totaal 64)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.