Savoiecup 2013 .

Home Forum Porsche Uitstappen Savoiecup 2013 .

• Maker
    Discussie
  • Van 21 juni tot en met 23 juni gaat de Savoie cup opnieuw door .
    Dit is een heel mooie uitstap in een uitzonderlijke streek .
    Zijn er hier liefhebbers ?

Hier een impressie

Inschrijvingen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 100)
    • Er is een nieuwe thread voor geopen voor editie 2014, vandaar *slotje

Moet iedere porscherijder eens doen is zeker de moeite waard. :salut:

Volgende week zaterdag zijn we volop aan het genieten in de Alpen . :driver: :driver:
          Ik durf niet naar de weersverwachtingen kijken maar laat ons hopen op een 25 graden met blauwe hemel en plein soleil !

Nochtans deze morgen wel nog via booking.com ,Hou het in de gaten het kan zijn dat je binnen enkele dagen wel nog een kamer kan boeken .Ik heb het zelfde voorgehad vorige maand en twee dagen later waren weer kamers beschikbaar . Succes in alle geval Alain.

Hotel des eaux, jammer genoeg geen plaats meer.

Ja Alain ik heb je de link doorgemaild ,Wij slapen daar donderd avond en zondag . :popcorn:

Slapen jullie daar ook nog de zondagavond ?

@ Mush 😥 😥 😥

@rufie
                      Wij logeren in Hotel des Eaux ,er is nog plaats volgens booking.com !

Ik kan maar de vrijdagmorgen vertrekken.
                        Ga wel nog hotel zoeken voor de zondagnacht en maandag terug naar huis.

[quote=”snoer 964″ post=132730]
                          Dus de Mush gaat niet mee 😥 als ik het goed begrijp.[/quote]
                          😥 😥 😥
                          Geen Porsche = geen Porsche ritjes hé? 🙁

We stoppen nog om iets te :drink: hè Funny onder weg :happydance: We hebben ook geen goesting in ochtend fille’s en zo . :popcorn:

Net even gekeken Gent-Aix is maar een 840 km .De reistijd is 8u40 min ???

Wij vertrekken op donderdag s’morgens vroeg AnthonyS(maar nog geen bepaald u afgesproken )We moeten nog eens afspreken met gans de bende 😉 Wie waar en wanneer vertrekt !Dus de Mush gaat niet mee 😥 als ik het goed begrijp.

De switch is geregeld. Bevestiging gekregen van de organisatie :-)))))
                                  Wanneer zijn jullie van plan te vertrekken?

Nogmaals dank aan M.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 100)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.