Savoiecup 2013 .

Home Forum Porsche Uitstappen Savoiecup 2013 .

• Maker
    Discussie
  • Van 21 juni tot en met 23 juni gaat de Savoie cup opnieuw door .
    Dit is een heel mooie uitstap in een uitzonderlijke streek .
    Zijn er hier liefhebbers ?

Hier een impressie

Inschrijvingen

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 100)
    • Zeg dat niet, lukt toch niet, woare woare woare ? 😀 :drink:

zal mij moeten koest houden zeker :sarcastisch 😆

Ik zal wel voor een paar foto’s zorgen ,wat er te gebeuren staat zien we later wel 😆 :wtf: :drink:

[quote=”Rufie” post=114792]Het is te zien wat er allemaal gebeurt hé voor die foto’s :happy:[/quote]

Maar gelukkig kunnen de foto’s dit niet vertellen . 😉

Het is te zien wat er allemaal gebeurt hé voor die foto’s :happy:

Snoer ,dat is goed nieuws dat schaap er ook bij is .

Aan allen die niet hebben ingeschreven we zullen jullie verwennen met foto’s . 😉

Enkel nog uw lint goed hangen en dan een 2de poging wagen 🙄

m247.JPG

😈

have fun meisjes :drink:

zal me best niet verkleden in miss caost 😎

[quote=”Funny” post=114732]Ook bericht gekregen dat we in juni naar de alpen mogen afzakken . :applaus:[/quote]

nu moet ge alleen nog uw copilote thuis laten … 😈 😈 😈

Schaap heeft ook zijn bevestiging gekregen vandaag :relaxman: :driver:

Votre paiement sur le site savoiecup.fr concernant votre commande n°XXXXXX a bien été enregistré et nous vous en remercions.

:driver: :driver: :drink: :first:

Ook bericht gekregen dat we in juni naar de alpen mogen afzakken . :applaus:

Have fun mannen.
                              Ik ben gezond jaloers 😳

Hier ook zelfde bericht gekregen,we gaan er daar zeker een lap op geven, :applaus: :drink: :happy: :driver:

Jieha, ook bericht gekregen. Savoie hier we come ! :relaxman:
                                  Dus we zullen er wel allemaal bij zijn. Goed nieuws.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 100)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.