Savoiecup 2013 .

Home Forum Porsche Uitstappen Savoiecup 2013 .

• Maker
    Discussie
  • Van 21 juni tot en met 23 juni gaat de Savoie cup opnieuw door .
    Dit is een heel mooie uitstap in een uitzonderlijke streek .
    Zijn er hier liefhebbers ?

Hier een impressie

Inschrijvingen

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 100)
    • :relaxman: Vandaag bericht gekregen dat we ingeschreven zijn ,Nu nog het saldo storten en we zijn er klaar mee . :first:

Heel leuk dat the usual suspects meegaan, maar waar zit de rest?? 😕
        Komaan mannen?! Knallen met die hap!! :driver:

Ja mannen, dat komt hier in orde :relaxman:

Ah merci Funny, nu begrijp ik het getoeter van vanmorgen…

het zijn voor mij bekende gezichten die mee gaan :happy: :drink: :geek:

Ha ha ha :drink:

:applaus: :applaus: ,had hem al op het lijstje gezet met zijn Nickname “schaap “.

Philippe Mouton heeft zich gisteren ook ingeschreven heeft hij mij gemeld :applaus: U wel bekend hè Funny.

Jp ik zie nergens dat de inschrijvingen zijn afgesloten .Er staat nog steeds dat inschrijven kant tot 10 december .

“Schaap”…. Goed gevonden! :first:
                      Remmel, wanneer kreeg je die melding? Bij het proberen inschrijven? Spijtig dat je er niet bij zal zijn 🙁

Rufie ,je deze morgen gezien . 😉
                        Ja ik ben lid van Pcb maar daarom ben ik er nog niet bij ,binnen Pcb ben ik geen zwaargewicht . 😳 😥

We zijn met 1) Rufie
                        2) Funny
                        3) Zwarte Pijl
                        4) Snoer
                        5) Mushroom
                        6) Schaap ( een persoon die mee leest op dit forum maar nog geen account heeft 👿 ,snel een account aanmaken .)Bij deze heb ik de man maar zelf een Nickname gegeven . 😉

Inscription à la SAVOIECUP

Toutes les places disponibles ont été vendues, les inscriptions pour cette édition de la SAVOIECUP sont donc fermées.

Veel plezier mannen! (en vrouwen)

:applaus: :respect2: :drink: :driver:

Votre paiement a été effectué.

Porsche Club Pays de Savoie en a été informé.

:music: :driver:

Ben jij geen lid funny van PCB ?
                                Ik ben lid, maar ik weet niet of dat verschil maakt voor de inschrijving. Volgens mij geen noodzakelijke voorwaarde.
                                Hoop dat we er allen bij zijn …

Hopelijk zijn we allen erbij .Er worden maar 170 wagens toegelaten . 😥
                                  Porsche club Belgium gaat ook elk jaar met een delegatie .

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 100)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.