Savoiecup 2013 .

Home Forum Porsche Uitstappen Savoiecup 2013 .

• Maker
    Discussie
  • Van 21 juni tot en met 23 juni gaat de Savoie cup opnieuw door .
    Dit is een heel mooie uitstap in een uitzonderlijke streek .
    Zijn er hier liefhebbers ?

Hier een impressie

Inschrijvingen

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 100)
    • Ik ben reserve co voor Funny…

De Fransen zullen de Belgen wel rap kennen denk ik ( hopelijk mogen we daar nadien nog terug komen 🙄 )Zijn er hier nog amateurs die mee gaan ? :lekker: :driver:

[quote=”Rufie” post=113975]Als alles goed gaat, zal het weer de moeite zijn :relaxman:
          Woare woare woare ? :D[/quote]

Doare doare doare!!!we gaan ons daar eens goed amuseren :driver: :drink: :music:

Als alles goed gaat, zal het weer de moeite zijn :relaxman:
            Woare woare woare ? 😀

heel leuk om dit te lezen Snoer,

De belgische delegatie en in het bijzonder het porscheform.be zal goed vertegenwoordigd zijn :applaus: .

we zijn ingeschreven en voorschot betaald ,hopelijk kunnen we nog mee :driver: :drink:

daarjuist bevestiging gekregen van organisatie,ik ben er al zeker bij 😆

Zwarte Pijl dat is leuk om lezen . :applaus: :applaus:

we zijn ingeschreven en voorschot betaald :relaxman: :driver:

@Rufie ,hier leeft dezelfde hoop ! 😉

Ik ga dat ook eens bekijken als mijn Madam verlof kan nemen dan ,Ziet er een zeer tof tripje uit . :lekker:

Nu maar hopen dat we erbij mogen zijn.

Zwarte Pijl hoe meer zielen hoe meer vreugde , zal zeker de moeite waard zijn . :applaus:

wij gaan ons ook inschrijven,willen dit ook wel eens ervaren :driver:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 100)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.