SC cabrio ’83

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 SC cabrio ’83

• Maker
    Discussie
  • ik ben vanmiddag naar een sc cabrio gaan zien in zoelmond. naar mijn mening zag deze er heel goed uit maar ik ben dan ook nog een leek. weet er soms iemand van jullie mij hier iets meer van te vertellen.
    alvast bedankt. hopelijk alleen goed nieuws eh 😳 😀

http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/po … 54824.html

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
  • Anoniem

Ik heb op een 14 dagen de volledige boel afgehandeld gehad.Gewoon gelijkvormigheidskeuring laten doen in het keuringsstation.

Groentje, proficiat met je aanwinst, ze ziet er inderdaad fantstisch uit! 😀 wink:
        Ik hoop ook dat, moest het allemaal doorgaan, het na de keuring geen maand moet duren alvorens ik het gelijkvormigheidsattest heb. Aan de telefoon lieten ze me weten dat het een 14-tal dagen zou duren. Misschien wat te optimistisch van die persoon aan de telefoon?

Mooie wagen!! top-keuze!! 😀

En niet allen Porsche

Yammie Yammie

vind ik ook, is een typisch porschekleur in mijn ogen, je moet er eens op letten hoeveel porsche modellen zeer geslaagd zijn in het wit :mrgreen:

Wit is toch mooi hé 😉

Op foto ziet ze er idd super uit

En dat ben idd ikke 😆

Lou

Ben echt benieuwd om ze een keertje in’t echt te zien. Proficiat.

Schoon machien zo te zien 😉

by the way,sta jij daar nu ook niet tussen “911-lover” met jou 968 tijdens de parade?
                        (onze foto’s van Francorchamps bedoel ik)

en wie echt niet kan wachten op de foto’s….
                          ga eens kijken op POCA.BE
                          naar foto’s van 2006 en dan naar Porsche Francorchamps days,de laatste foto’s is “ZE”

ik heb er 130 km achter gereden ,gekeurd en een mening over gevormd.

‘t is gewoon om jaloers op te worden..!

ik had foto’s beloofd…
                              en ik heb er al enkele
                              maar ik weet niet hoe je ze er op zet. 😳
                              en mijne nicknaam veranderen hoe doe je dat… 😕

Ook een dikke proficiat van mij gewenst

proficiat ❗ ❗ , vertel er eens wat meer over zoals welke opties hij heeft, etc…. 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.