SC cabrio ’83

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 SC cabrio ’83

• Maker
    Discussie
  • ik ben vanmiddag naar een sc cabrio gaan zien in zoelmond. naar mijn mening zag deze er heel goed uit maar ik ben dan ook nog een leek. weet er soms iemand van jullie mij hier iets meer van te vertellen.
    alvast bedankt. hopelijk alleen goed nieuws eh 😳 😀

http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/po … 54824.html

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 59)
    • awel, proficiat !!!! 😀

Proficiat 😆

Laat de fotos maar komen 😉 )

ewel … het zit dus zo …
          ik ben vanaf vandaag de trotse en fiere eigenaar van… een 911 SC cabrio 😀 P lol: 😮 wink: … het begint een beetje door te dringen.
          maar ik besef het nog ni helemaal 😕 de foto’s volgen nog…

Ik wacht 😀

Wel…..Groentje,(of wat het ook zal worden) heeft iets te melden denk ik.
              (als hij er tijd voor heeft)

’87

ja met een woordenboek kom je ver eh ’87. 😀
                als ze in de garagestaat zal ik mijne naam veranderen… 8)
                mischien word het wel sneeuwwitje… 😛 nee ik had gedacht aan cabrio’83
                we zien wel …en dan zet ik er ineens foto’s bij 😉

In wat ❓

Blauwtje [size=59:1inuicul](gelopen door ongeduld)[/size] 🙄 😈 😆 😆 😆

[quote=”groentje”:3tgpz49t]bedankt voor de hints. ze zeggen toch altijd “geduld is een schone deugt”.
                    ewel ik denk dat ik heel veel deugt ga hebben 😕 . ik ben normaal niet echt een geduldig persoon dus …
                    tzal me leren 👿 alles direct willen…[/quote]

u kennende “Groentje” ,moet het plaatsen van deze regels een hele opdracht geweest zijn!?
                    by the way……ga je uw forum -naam dan niet wijzigen?

een bekend POCA-lid

😆

bedankt voor de hints. ze zeggen toch altijd “geduld is een schone deugt”.
                        ewel ik denk dat ik heel veel deugt ga hebben 😕 . ik ben normaal niet echt een geduldig persoon dus …
                        tzal me leren 👿 alles direct willen…

..als je graag deze zomer nog es rijdt, raad ik je toch aan proberen vroeger naar de keuring te gaan dan over een maand…zelfs als heb je tijdig je documenten, je kan ‘m nog steeds laten staan om aan te knutselen 😉

…’k hoop dat je weet waaraan je begint want het is een periode van veel telefoontjes, navragen, checken, etc…beter vroeg aan beginnen…een verwittigd man is er twee waard 😆

ja ik had da wel gedacht ze…
                            het ging te vlot, da zoeken en zo eh.
                            maja dat is dan de laatste beproeving eh 😕
                            maar dan ist eens zo plezant om er nadien een toerke mee te doen eh 8)
                            ze staat de vrijdag al in men garage dat is dan toch iets eh 😉

als het je enigszinds kan helpen: ik ben momenteel ook bezig met het aanvragen van het gelijkvormigheidsattest via keuring (duitse wagen).

Ik belde voor afspraak in de keuring naar het station in Evere en ik mocht gelijk de volgende dag gaan. Naar Anderlecht gebeld en daar moest ik ook al na 4 dagen tercht.

Misschien is het geen slecht idee om es naar één van deze stations te bellen voor een afspraak, het gaat mss sneller. Mijne is 4 mei gekeurd en heb deze week bevestiging gekregen dat ze ermee bezeig zijn op de DIV (heb fiscale zegel al moeten betalen)…dan kan het nog 2 weken duren vooraleer de gelijkvormigheid bij me in de bus valt.
                              Reken gauw op een periode van 6 weken voor het gehele proces vanaf datum van keuring tot je op de baan bent.

Succes 😉

ik heb vanmiddag met keuring en douane gebeld…
                                douane geen probleem 8) papieren afgeven, 705 krijgen.
                                maar dan de keuring das iets anders.
                                ik heb een afspraak op 29 juni en dan kan het nog is een maand duren voor ik weet of ze de baan op mag in belgie…(gelijkwaardigheids attest)
                                pffffffffffff 😥 nog zolang wachten
                                maja ze staat dan al bij mij thuis dus kan ik ze al wa opknappen enzo…
                                je weet wel 😀

We zijn benieuwd naar het vervolg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 59)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.