SC cabrio ’83

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 SC cabrio ’83

• Maker
    Discussie
  • ik ben vanmiddag naar een sc cabrio gaan zien in zoelmond. naar mijn mening zag deze er heel goed uit maar ik ben dan ook nog een leek. weet er soms iemand van jullie mij hier iets meer van te vertellen.
    alvast bedankt. hopelijk alleen goed nieuws eh 😳 😀

http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/po … 54824.html

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 59)
    • awel, alvast proficiat !!
      zal weinig slapen worden donderdag…… 😉

jaja het is bena zo ver.
        als alles goed gaat dan ben ik vanaf vrijdag de trotse eigenaar van een SC cabrio-ke 8)
        op hoop van zege eh… khoop dat rap vrijdag is 😀

Lou

[quote=”groentje”:32wblby5]kan er mij toevallig iemand een uitleg geven over hoe een p-ke in te voeren van nederland naar belgie. 😕 ik heb al verschillende verhalen gehoord en in grote lijnen kloppen ze ma tzijn de kleine details dat verschillen. en het is niet echt de bedoeling dat ik aan de grens kom en…[/quote]
          Anders eens aan Johan Dekens vragen.

http://www.clada.be/porscheforum/viewto … +nederland

Ooit al eens besproken.

groeten
            Jack-in-the-box 😉

kan er mij toevallig iemand een uitleg geven over hoe een p-ke in te voeren van nederland naar belgie. 😕 ik heb al verschillende verhalen gehoord en in grote lijnen kloppen ze ma tzijn de kleine details dat verschillen. en het is niet echt de bedoeling dat ik aan de grens kom en…

ge zie … wit is niet mis eh 😀 wink:
                ik ben just terug thuis . kheb een 2de mening gekregen en die was positief ❗ nu gaan we alles op punt stellen en een dezer dagen bellen we mekaar en ist allemaal in orde 😛 normaal gezien.
                en wie weet rij ik deze zomer al een ritje met jullie 8)

de cayenne heeft echt wel iets in ‘t wit ,had ik nog niet gezien.

Net als de 964

De 959

De 993

De 996

De Cayman

De Cayenne

etc 😉

De oude 911 en de nieuwste 997 is knap in wit 8)

het is inderdaad de enige kleur waarin ik hem al heb gevonden dus …
                        heb ik ni veel keus eh 😀 en dat heeft daardoor inderdaad wel iets extra’s

Wel ja, wit is blijkbaar een kleur die voor de ’83 cabrio veel genomen of aangeboden werd, het heeft wel wat!

Ik juist wel 😆

ik normaal ook niet, ma ik vind dat het bij dit p-ke wel mag.
                              zoals geel voor nen gt-3 of rood voor nen rs hmmmmmmmmmm 😀
                              het kleur hangt wa van het model af. en het geeft nog wat extra persoonlijkheid en uitsraling. dus…. 😉

ik vind da wit ook maar niks voor een 911 , maar dat is ieder voor zichzelf hé .

ik hoop dat ik morgen met goed nieuws afkom eh.
                                  hoe het ook afloopt … 😕 ik zal zeker iets laten weten.
                                  das is wel veel spanning 😳

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 59)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.