SC start niet meer

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 SC start niet meer

• Maker
    Discussie
  • Forummers

Mijn SC zit terug in elkaar (grotendeels toch) maar hij wil niet meer starten!

De motor gaat rond, er is een vonk aan de bougie en ik denk dat ik de brandstofpomp hoor piepen.

Wat ik mis is een meer aanwezige brandstofgeur zoals de vorige keer ie niet wou starten (batterij was toen geen 100%). Het brandstofpeil zit net boven het voorlaatste streepje. Ik heb bovendien de brandstoffilter vervangen alvorens alles terug te monteren.

Tips welkom!

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • PB

Waar het forum allemaal niet goed voor is he. :applaus:

0

OOK opgelost ! :relaxman:

Ff injector los gemaakt en proberen te starten. Lucht is via die weg uit de leidingen verdwenen en hij startte! (zelfs op 5 cilinders)

It was a good day!

0

Ahaaaahaaa

Thx!

Ga ik morgen checken !

0
          Wim

[quote=”tvanbroekhoven” post=104329]En daarmee bedoel je… ? ;)[/quote]

Als je het luchtfilterhuis eraf neemt, zie je een grote ronde klep, en die beweegt door vacuüm, en daaronder de stang achteraan zit de plunjer.

0

Krijg je wel benzine?

0

[quote=”cabrio wim” post=104326]Blijft de plunjer niet hangen vanwege de stilstand.[/quote]

En daarmee bedoel je… ? 😉

0
                Wim

Blijft de plunjer niet hangen vanwege de stilstand.
                  Anders even met de hand bewegen, en kijken of er benzine uitkomt.

En brandstof pomp hoort aanwezig te zoemen en niet te piepen. 😉
                  Anders even leiding aan filter loshalen en kook kijken of er benzine uitkomt.

0
                7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.