Schaalmodel Boxster ’99(986) gezocht – zwart

Home Forum Porsche miniatuur Schaalmodel Boxster ’99(986) gezocht – zwart

• Maker
    Discussie

• Nele Dirkx
    Deelnemer

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op het forum en ben op zoek naar schaalmodel(alle maten welkom) van mijn Boxster(zwarte 986).

Heeft iemand enig idee waar ik die kan vinden, want ik heb al heel wat websites afgezocht, tot op heden tevergeefs.

Bedankt!

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • Bedankt iedereen, ik heb er intussen al gevonden in verschillende maten en de juiste kleur op ebay :respect2:

vind je overal , zoek eens op kapaza of 2dehands , staan er altijd tussen . :drink:

PB

Al eens gekeken op Ebay?

>> Klik Klik <<:mrgreen:

Dat klopt, geen zwarte maar wel een zilveren versie… :mrgreen:

😆 neen, die vitrinekast weet ik ook niet staan. Zou nochtans van pas komen want tot zover ik momenteel heb kunnen zien, geen zwarte boxster van ’99 te vinden op minichamps en als hij der toch zo eentje in de kast heeft staan… 😉

PB

[quote=”Miss P” post=102824]
                  Mushroom, bedankt voor de tip! Ik ga meteen eens kijken![/quote]

Euh jij weet Mushroom wonen? Want zelfs ik weet zijn vitirinekast niet staan. :mrgreen:

bedankt allebei. PVB, ik heb je advies gevolgd en mezelf even voorgesteld 😉
                    Mushroom, bedankt voor de tip! Ik ga meteen eens kijken!

Minichamps heeft dat. Schaal 1:43
                      Hij staat hier bij mij in de vitrinekast 😉

Hallo Miss P, alvast welkom op dit forum.

Ook ik ben wel geinteresseerd in zo een schaalmodel, maar dan in het zilver.

Ben benieuwd naar de reacties en info die hier gaat volgen.

Even voorstellen doet ook meestal wonderen bij de Porschisten 😀

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.