Schakelaar ter hoogte zekering kast

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Schakelaar ter hoogte zekering kast

• Maker
    Discussie
  • Is er hier iemand die weet waarvoor deze schakelaar dient ❓
    [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/2012-07-13171101.jpg[/IMG]
    Hij zit aan de bestuurderskant in het afdek deksel van de zekeringkast.

PS auto stofzuigen is intussen gebeurd 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • PB

Slechts een deel v/d zekeringen zit daar. 😎

Anoniem

Leuk, ‘k heb ook iets bijgeleerd: waar de zekeringskast zit van m’n 996. Dat van die schakelaar wist ik al (gebruik ik om de wagen te wassen), maar ik wist niet dat de zekeringen daar achter zaten.

De schakelaar zit vast op het zekering bord, zal een bij PC Verellen vragen als ik daar nog een kom.

Mss is het deksel ooit eens vervangen, ik heb dit niet

Zal dan wel geen functie hebben in mijn 996 GT3 mkI.
              Bedankt mannen :first:

Ghost heeft toch een GT3 MKI, dus je verhaal kan kloppen 😉
                Bij de mijne (3,6) zit’t aan de voeten, maar ik heb dan ook geen PCM :engeltje:

Mush bij de eerste 996 en boxsters zat dat knopje daar .Daarna vanaf de 3.6 naast de radio ,pcm toch .

Enkel bij Aston Martin 😀

Ik dacht aan een schietstoelschakelaartje. :mrgreen: :happy:

Euh… Nee, dat gaat niet :mrgreen:

wie weet door een motortje bij te plaatsen gaat het elektrisch voor die spoiler of niet mushroom

Bij mijn weten doet de schakelaar niets.
                            Mushroom heeft het antwoord gegeven denk ik. :respect2: Thanks Mushroom
                            Zal dan bij mij in de GT3 geen functie hebben, mijn spoiler is enkel met een inbussleutel te verstellen :happy:

Snelste oplossing ooit via forum denk ik :happy:

aha we waren er bijna.
                              werkt deze schakelaar ghost

Dat is de schakelaar om bij een normale 996/Boxster de achterspoiler omhoog te zetten.

stomme vraag kan je dit uithalen.
                                  is het verbonden met draadjes met andere woorden zit er stroom op.

staat er niets in het onderhoud boekje

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.