SCHANDE!!

Home Forum Porsche Talk SCHANDE!!

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Ja, ik vind de Enzo nu ook niet zo mooi, zelfs op Top Gear (ja zelfs Clarkson) vinden ze de Carrera GT één van de allemooiste sportwagens…

Als die ooit is op TV komt zal ik die misschien bekijken.
        Maar geld aangeven zeker niet.

De reactie van de producer van de film (en eigenaar van die auto’s) is belachelijk als je weet dat ze zomaar een CGT vernielen :

“I’m glad Eddie came out of the crash OK, but my dream car got destroyed,” Sadek said. “I went to my trailer for about 15 minutes and I thought, ‘There’s people dying every day. A lot of worse things are happening in the world.'”

Dus die mocht nie kapot maar een blijkbaar “stomme” CGT wel.
        Pech voor hem.

Met “ze” bedoelde ik eigenlijk “de film” 😉 😆

Voor diegenen die te snel gelezen hebben:

Daar ze me erg aanspreekt:

Koen zijn ze = de vrouw achter het stuur en dus ze = NIET de wagens hé 😛

HIER de trailer van de film “Redline” .
              Ik ga deze zeker bekijken daar ze mij erg aanspreekt

filmpje van de Enzo crash hier:
                http://cbs2.com/video/?id=36333@kcbs.dayport.com

Verder had die producent nog nen Lambourgini Murcielago (als ik het goed geschreven heb) ter beschikking gesteld voor een stalto vlucht en landing op het dak. Die wagen zag er daar ook nogal licht uit als je het mij vraagt.

En dan zou één van zijn acteur op een promotour zijn Enzo total loss hebben gereden. Allemaal zijn privé voertuigen, wel een beetje té denk ik… Ofwel kon hij het onderhoud niet betalen en nu is hij van alle 3 af 😈

ik had ook al het idee dat dit een kit car was in die crash en bovendien nogal een computergesimuleerde vlucht als je het mij vraagt…

However heb ik op een andere link (ben de url vergeten) de wagen zien staan als promo voor de film en die was helemaal zo fel niet stuk, hij was wel zijdelings tegen dat obstakel gedaan zoals je ziet in de crash maar voor de rest had de wagen bijna geen schade….

Nu ik de eigenlijke crash footage gezien heb kan ik alleen maar besluiten dat alleen de eerste slag gebeurd is met de echte wagen , de rest is of computer animatie of een kit car…

Zou dit wel een volledige wagen zijn? Lijkt mij nogal “licht” te vliegen…

Sommige zaken doe je gewoon NIET!
                        Dit is daar een mooi voorbeeld van!

In het begin van de film “The Italian Job”, wel de originele met Michael Caine,
                        sneuvelen er ook een paar wagens waaronder een Miura. Ook doodzonde…

Sommige mensen zou je toch…

Gezien het alsmaar kleiner worden van het aantal CGT’s heb ik al T-shirts gezien op internet met “Save the Carrera GT”

ken

ni te doen gewoon…. 🙁 ( cry:
                          zoiets begrijp je nu toch ni… 🙄

gewoon b.l.o

waar halen ze het uit 👿 👿 👿 👿

inderdaad wreed schandalig 😥

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.