Schieffergrijze 964 ?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Schieffergrijze 964 ?

• Maker
    Discussie
  • Blijkbaar is er nog een schieffergrijze 964 die aan de kanten van Mortsel, Edegem – Berchem rondrijdt.

Zelf heb ik die al enkele keren gezien.

Vandaag is hij door een mede forumlid gespot en deze zou ook een forumsticker op de achterruit hebben.

Wie van het forum rijdt hiermee ?

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Allez, dat is dan ook weeral een probleem dat opgelost is. 😉

Groet,
      Dirk

Haha, Dirk, grappig om dit te vernemen. Dat was Stefan van Stefco uit Mortsel die een testritje deed met mijn SC. Had de P er binnengebracht wanneer we op vakantie vertrokken en ben ze gisteren terug gaan halen. Een blij weerzien.. 😉
        De kleur is inderdaad donkerbruin, “Mocca” om precies te zijn. Als je haar ‘s avonds ziet staan lijkt het gewoon zwart.

En ik heb zaterdagnamiddag rond 17:00u een 911 SC gezien op de Prins Boudewijnlaan in Edegem. Ik dacht dat het een bruine kleur was, maar ik kan me vergissen in de kleur. Volgens mijn vrouw weet ik niks van kleuren af. Daarom rijd ik met ne Grand Prix Weisse. 🙂 )

De wagen had wel een Porscheforum sticker op de achterruit.

Wie was dat dan wel??

Groeten,
          Dirk

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.