Schijfremmen op een BT 5 plaatsen.

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 356 Schijfremmen op een BT 5 plaatsen.

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Een kameraad is bezig met het plaatsen van schijfremmen op zijn 356 en heeft problemen om de klauwen te monteren . Deze moeten vrij kunnen bewegen en zich centreren rond de schijf maar de rand van de klauw duwt tegen de arm van de stuurchape die op de fusee zit. Het gaat over een schijfremset van CSP. Zouden we het riskeren om de rand van de klauw een beetje weg te slijpen? Iemand anders ervaring met deze set?
      Thanks.

http://picasaweb.google.nl/annieanckaer … 0802655394

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Anoniem

Zoveel houdt dat nu precies niet in hoor. 95% hetzelfde als van een oude vw. Er staan zelfs vw logo’s in de ophangingsarmen , ze hebben er enkel bevestigingen bijgelast voor een stabilisatie.
        Ik zal morgen nog eens een foto pakken en hier bijplakken.
        Greetz.

Super service idd

komen er van deze om/verbouw ook nog meerdere foto’s/info ?

interesseert me wel…

Anoniem

Probleem zat bij de bevestigingsplaten. Porsche geeft blijkbaar verschillende types spindels gebruikt binnen een jaargang en bij CSP weten ze dus niet altijd welke ze moeten meegeven. Op deze 356 zaten dus minder gebruikte spindels.
            CSP heeft deze onmiddellijk vervangen. Bedankt Gunter van CSP, woensdagavond een mailtje gestuurd en op vrijdagmiddag nieuwe geleverd en de oude terug afgehaald dat noem ik service !!!

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.