schilderen/ spuiten zijdelingse luchtinlaat 987

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster schilderen/ spuiten zijdelingse luchtinlaat 987

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Hallo,

ik heb interesse in de aankoop van een 987 model Boxster (voorheen een 986 gehad), maar ben niet onder de indruk van de ‘look’ van de zijdelingse luchtinlaten voor de achterwielen, aangezien ze in alle kleurvarianten van carrosserie steeds in ‘titaniumgrijs’ blijven (in tegenstelling tot 986 waar ze in carrosseriekleur waren).

Vraagje: heeft iemand al deze inlaten laten herspuiten in carrosseriekleur, en waar, voor welke prijs ?

Heb op de Duitse boxster website al tip gevonden hoe de roosters verwijderd kunnen worden (in 2 minuten).

Groeten,
      Frank

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • [quote=”Kustom creations”:gdldb8gc][quote=”Hellraiser”:gdldb8gc]Tot ze het woord “Porsche” horen….. 🙄 [/quote]
        zeg dan gewoon dat het luchtroosters van een lada zijn van in de bumpers 😀 [/quote]

En dat ge betaald met flessen vodka zeker 😆 😉
        Volgens mij is dat eenvoudig te laten spuiten. Mits de juiste verfproducten.

[quote=”Hellraiser”:irn3ljgh]Tot ze het woord “Porsche” horen….. 🙄 [/quote]
          zeg dan gewoon dat het luchtroosters van een lada zijn van in de bumpers 😀

Hoe verwijder je deze? ❓
            Heb je de link?

[quote=”pbe624″:2ikavi74]Hallo,

ik heb interesse in de aankoop van een 987 model Boxster (voorheen een 986 gehad), maar ben niet onder de indruk van de ‘look’ van de zijdelingse luchtinlaten voor de achterwielen, aangezien ze in alle kleurvarianten van carrosserie steeds in ‘titaniumgrijs’ blijven (in tegenstelling tot 986 waar ze in carrosseriekleur waren).

Vraagje: heeft iemand al deze inlaten laten herspuiten in carrosseriekleur, en waar, voor welke prijs ?

Heb op de Duitse boxster website al tip gevonden hoe de roosters verwijderd kunnen worden (in 2 minuten).

Groeten,
            Frank[/quote]

Tot ze het woord “Porsche” horen….. 🙄

Denk niet dat dit een probleem zal zijn. Iedere carrossier moet dit toch kunnen ? Prijs ? Ik schat zo’n 100-150 euro.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.