Schokdempers 944Turbo, Koni of Sachs?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 Schokdempers 944Turbo, Koni of Sachs?

• Maker
    Discussie
  • Ja wat zit er eigenlijk onder een 944Turbo.
    Ik heb mijn verlangenlijstje doorgestuurd naar een P leverancier.
    Vraag terug, welke, Koni of Sachs….
    Wordt ik even stil en ga kijken maar kan niet uitmaken wat er onder zit.
    Is er een mogelijkheid te achterhalen wat op de wagen zit want de leverancier beweert dat Koni een optie was en niet zomaar mag gewisseld worden?!?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
    • En banaan dus 😆 😆

Die zakt constant in prijs om dan even van het nhet te verdwijnen en weer opnieuw voor een hogere prijs aangeboden te worden.
        Iets goeds van te maken ❓
        Ik heb vernomen van verschillende die zijn gaan kijken dat die wagen behoorlijk krom is 😕

ja ben gaan zien…
          zo ik al zei tege luke ik von mijn 944 veel netter in orde zijn , dan die 968 (en die is dan nog eens 4jaar ouder).
          deze had op de voor bumper veel krassen en een klein deukje in de motorkap (links) en dan nog zelf iets gemaakt van traanplaat achter tegen de bumper(dat ook nog mee was gespoten in de kleur dacht ik) ❗ ….
          maar voor die prijs nu, dan nog iets af doen…. je kan er nog zeker iets goe van maken.

[quote=”larsy11″:1vxnqxa2]heb een 968 zien staan op kapaza . limburg hasselt vin hem echt wel bom 😛 [/quote]

http://www.kapaza.be/detail/2214649/Por … PTION.html

gezakt in prijs…..maar of t ne goeie is……

heb op de mijne regelbare koni’s in hardheid en is deftig
              maar niet de max maar voor gewoon weg gebruik zeker goed genoeg

Euh…., even ter zijde.
                Ik heb nu al mijn turbo terug maar weet nog “steeds” niet welke schokdempers er onder zitten.
                Kan ik zonder veel te demonteren achterhalen wat er onder zit?
                Zijn er uiterlijke kenmerken?

ja een ZEEr goede prijs als dat allemaal zo zou moeten kloppen.

944 Cabrio is inderdaad mooie wagen, dankzij het cabriodak is ie nog lager dan de coupe en vind ik de lijn nog mooier. En als ie echt zo goed onderhouden werd, zeker niet twijfelen.

Hopelijk kan je de lady of the house snel overtuigen. 🙂

PS. Zilver met bordeaux interieur is zeer goede combinatie, heb ook zo’n 993Cabrio zien passeren op mijn zoektocht en was prachtig (zelfs zijn softtop was bordeaux), maar ik heb al een bordeaux dailydriver met aubergine leder interieur dus ander kleurtje gekocht, teveel bordeaux stijgt naar je hoofd en krijg je koppijn van 😈 😉

op de foto ziet het er Oranje uit maar in t’echt is het meer donker rood en ziet het er niet zo schreewerig uit. K’heb ondertussen meer foto’s aangekregen en ik ben nog even aan het twijfelen om hem toch maar te kopen. Wagen ziet er strak uit, het interieur is echt perfect en de eigenaar die de wagen de laatste 5 jaar in bezit heeft is een ecte fanatieke Porsche fan, hij rijd zelfs met hoezen over de zetels naar de meetings!

Moet van’t vrouwtje nog toestemming krijgen. Zal me een romantisch avondje uit extra kosten 😆

K’zal haar vertellen dat ik hem ga bijhouden tot onze dochter 18 is (ze is nu 13 maand) 🙄

Die ziet er op foto idd erg goed uit

Alleen vind ik dat interieur een beetje schreeuwerig , maar ja , dat is persoonlijke smaak hé 😉

22 April ga ik de wagen in detail bekijken en een testritje doen op het circuit van Lublin 8)

Kan ik ook doen natuurlijk een gans andere auto kopen, hoef ik die schokdempers mischien niet te vervangen. 😆
                            Dan kan ik de keuze tussen Koni, Sachs of KW nog een tijdje uitstellen. 8)

[quote=”Bozz951″:30ft5909]link met foto’s vergeten 😕

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C373085 [/quote]

staan ook hele leuke andere Porsches op die site…

http://otomoto.pl/index.php?sect=search

😯 😀

Idd pracht wagen en echt voor geen geld.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.