Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche Tuning Foto’s › schoon gerief ..
- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door S—-d.
-
MakerDiscussie
-
Anoniem22 februari 2011 om 02:20http://www.singervehicledesign.com/
K’vraag mij wel af wat dat moet kosten …
-
MakerDiscussie
-
Eindelijk eens een Engelse spreker die geen Porschu zegt!
Hou wel van dat groen ❗
Anoniem31 oktober 2011 om 13:16Heb het filmpje net bekeken.
Ongelooflijk wat die mannen allemaal hebben gedaan met die Porsche 😯
De mijne zal iets simpeler zijn 🙂Anoniem29 oktober 2011 om 01:28Ik vrees dat William oranje zal zien als hij dit filmpje en dat gif groen ziet . 😉
william misschien heb je hier wat aan :
[video]http://www.youtube.com/watch?v=UM91zICjcNc[/video]
Anoniem12 oktober 2011 om 11:30Zal toch pas volgende winter zijn denk ik.
Eerst zeker zijn van hoe en wat en onderdelen bijeen zoeken 😀
Interieur ben ik ook nog niet zeker van.
De originele porsche turbo stoelen vind ik echt slecht zitten.
Maar door wat vervang je dat dan he.
Word nog een leuke zoek toch 😀ik zou het niet kunnen zeggen of het metalic is of niet al zou ik eerder op niet- metalic gokken.
@vanwilliam: binnekort dus een projectje bij om te volgen 😀Anoniem10 oktober 2011 om 21:43Ben met U eens.
Maar ik heb al heel wat foto’s gezien van de oranje singers, de meeste van op beurzen onder spots.
Op sommige foto’s lijkt het dan metallic te zijn op andere dan weer niet.
Is er iemand die er eentje irl heeft gezien, dan weten we het zeker.Vind Singer cool en vind dat oranje cool, dus ik zeg : doen! 8)
Metallic oranje zou heel mooi kunnen zijn, maar die ouw bakskes staan misschien beter in een niet metallic kleur?Anoniem10 oktober 2011 om 10:51Ik ben momenteel verschillende dingen aan het bekijken omtrent de restauratie van mijn Porsche Turbo 1986.
Nu begin ik echter meer en meer te denken aan een Singer look a like.
De oranje kleur bevalt mij wel.
Is dit een metallic kleur of niet?
Die metallic zou dan iets moeten zijn als de F1 wagen van Force India denk ik dan, en dat is een prachtige kleur.tja, het is en blijft een beetje een mix van meerdere generaties, dus een replica maken zou bijna op dezelfde manier moeten? De basis is een 964, vandaar dat ze de uitschuifbare achterspoiler al hebben en blijkbaar behouden, maar waar zijn ze een zelf ontworpen spoilerlipje aan zetten dat een klein beetje moet doen denken aan de ducktails van destijds. En de rest van de carrosserie gaat inderdaad sterk neigen naar de 2.8RSR’s denk ik, dat is misschien nog het best te imiteren met kits van DP Morris en dergelijke, er zijn er veel… Interieur is makkelijk met enkele retroreccaro’s en een retrostuurtje. Voor wie wil werken ze zelfs de bediening van airco en GPS geheel wel!
Na wat zoeken kwam ik deze ook tegen … prachtig 😯 op slag verliefd!
Theoretisch gezien: Hoe zou je hier een recplica van kunnen maken?
Ik ben echt geen kenner (understatement van de eeuw maar allé 😆 )
Ik “herken” een 1973-77 body maar blijkbaar met bredere wielkasten.
Zijn deze alsook de spoiler dan van een ander model (RS / RSR)Bedankt voor de info.
PhilipAttachments:Nog een artikeltje voor de geïnteresseerden : http://www.autogids.be/artikel/nieuw/singer-911-15151.htm
In 911&Porscheworld van dec 2009 staat ook een uitgebreid verslag.
Citaat : Singer expects to start at around 240.000 $ for the entry-level 300 bhp car, rising up trough the 360 bhp model and rounding off with the ‘ultimate’ 425 bhp version at circa 300.000 $. …… So, unfortunately, it’s going to be expensive and,…not for all ! 😆 😯
hebben al eens uitgebreid gestaan in het Engelse Porschetijdschrift GT Purely, en de prijs hang sterk af van wat je wil qua specificaties, maar er werd toch gesuggereerd dat je in de grootorde van een nieuwe GT3 moet rekenen…!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.