Schoonweervandaaghé

Home Forum Zeverhoekje Schoonweervandaaghé

• Maker
    Discussie
  • Omdat de Mercedes al op winterbanden staat, zal ik vandaag met de Porsche moeten rijden :mrgreen: :mrgreen:
    Nu nog een bestemming vinden :drink:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • @ Costa
      Ha ik heb je niet gezien , of was jij dat met de zwarte 997 die me kruiste bij het wegrijden ?
      ik ben daar enkele uren geweest en ben Krokodille tegen het lijf gelopen en zo aan de praat geraakt tot het bier op was 😳
      Als ik voort ging was er niet veel meer te bewonderen hoor , het was nochtans de moeite .
      groetjes

Dag Snoer,

Gisteren was ik ook in Aalst, ik heb je nog juist zien wegrijden.
        Spijtig, anders konden we eens bijpraten, face to fece.
        Ik was er aan de late kant, eerst nog gaan wandelen met vrouw en windhond.
        kwestie van de kerk in het midden te houden zeker.

Mvg
        Costa

[quote=”deepee” post=220415]eerst nog FF uit eten. vanaf een uur of 2 kan er zijn. zeg maar waar …[/quote]

te lang getafeld en genoten van het warme gezelschap. ben niet meer tot op het terras geraakt in haajstonthehill.
          sorry DST, maar het goede nieuws is dat ik een tegoedbon heb gekregen voor een volgend ritje bij terrasjesweer :drink:

Wim

Ik heb vandaag lekker open gelopen in de bossen met vrouwtje en onze duitse herder, daarna buiten op terras een flesje wijn open getrokken met wat tappas erbij, kan ook de laatste keer zijn, en rijden kan ik elke dag, ook open. 😉

Toch ff lekker gas gegeven met het dakje open….wellicht de laatste keer dit jaar.

Ik rij straks eens naar Aalst , zo een mooi weer is niets om thuis te blijven !

Sewwes de bolide ook nog eens buiten laten 😀
                  Ritje naar Zolder, Super Sunday :up:

eerst nog FF uit eten. vanaf een uur of 2 kan er zijn. zeg maar waar …

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.