schroefset conversie voor G model?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 schroefset conversie voor G model?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • T’kan zijn dat ik erover lees maar die conversion kit bevatten volgens mij geen schokdempers ?
      Dan moet je nog op zoek in het schokdemper bos :popcorn:

Ik denk dat schokdemper keuze voor een groot deel persoonlijke smaak is (feeling)
      Zo heb ik bij mijn SC achter Bilstein F4-B46-0975-HO zitten, vooraan kan ik niet goed zien (zaten er al op)
      Persoonlijk vind ik het voor baangebruik geen F*ck rijden ,dat ding is stug en wipt als een berggeit :puke:
      Zou misschien ook nog aan wat anders kunnen liggen :think:

gewoon weten of iemand ervaring al heeft gehad met schroefset op een g model ?

:happy:
          geestig gette :p,nee nu da eindelijk mijn sc deftig uitgelijnd is :happydance: en rijd 200% beter dan ervoor ben ik gewoon aan twijfelen om een van de zoveelste varianten van bilstein cartouchen te vervangen of schroefset te steken :geek: als ik eindelijk mijn definitieve wielen ga hebben.

ik wil eindelijk dat hem de baan houd zoals mijn daily,dat ik mij eindelijk veilig kan uitleven want tot nu toe nog ni echt het geval was :wtf:

En zijt ge dan van zin om u in te schrijven en aan Le Mans 2014 deel te nemen 😛

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.