schuurvondst 356

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 356 schuurvondst 356

• Maker
    Discussie

• bladerunner
    Deelnemer

Van de week deze gezien, staat al meer dan 30 jaar in de schuur, weet niet welk type, maar weet wel dat het een originele Belgische is want vooraan hangt de eerste nummerplaat nog op met 5 kentekens.

Wat zou zoiets nog waard zijn? Hij is helemaal compleet.

file939-kopie.jpg

file940-kopie.jpg

file941-kopie.jpg

file942-kopie.jpg

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • weet je ook voor hoeveel?

weet je ook voor hoeveel?

Ik heb daarstraks vernomen dat die verkocht is ! 🙁

inderdaad jammer van deze auto.. zal een erg leuk project zijn! Ik heb zelf een tijd geleden ook zo’n vondst gedaan of eigenlijk in de handen gekregen. Heb de porsche toen samen met 4 vrienden totaal opgeknapt, voor de lol eigenlijk en het was erg leuk om te doen! We denken er ook zeker aan om dit weer te doen, dus dit is erg zonde!

Jammer dat zo’n mooi project staat weg te rotten.
                Eigenaar moest zich schamen.
                Ziet er op het eerste gezicht nog heel goed uit.

Spijtig.:-((

XXX

Het begint op een veiling topic te lijken 😀 😀
                    Inderdaad mooie vondst, adres zal niet gedeeld worden :drink:

Zeker bod doen. Deze wagens worden zeldzaam en steeds duurder.
                      De investering bij uitstek.
                      Waar staat hij ? Doe misschien zelf wel een bod.;-))

Miljaar wie heeft hier foto’s getrokken in mijn tuinhuis :happydance: :happydance: :happydance:

Nee serieus, zal wa €€€€ kosten om die in orde te zetten denk ik. :think: :think: :think:

Dit kan een leuk project worden maar hou vooral genoeg centen achter de hand . 😉

Knappe vondst :first:

Idd een T6 . De C / SC heeft een iets anders dashboard ter hoogte van de radio en asbak.
                              Mooie vondst! :coolness:

Wim

Volgens mij is dat een BT6

En wat is zoiets waard, dat is altijd moeilijk om te bepalen.
                                Maar als hij geheel compleet is, zal deze ergens tussen de 15 en 20K hangen.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.