Scuffmaster Liquid Leather

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Scuffmaster Liquid Leather

• Maker
    Discussie

• Calle
    Deelnemer

Ik heb dit product bestelt om wat schade aan mijn zetel bij te werken:

image_2014-03-02.jpg

Heeft er iemand ervaring mee en wat tips over de do’s & the don’t’s?

Ik had al gedacht om eerst eens op mijn lederen bureaustoel te oefenen, die heeft soortgelijke slijtagesporen. Gaat het daar mis, is nog geen ramp.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
        • [quote=”Pitchie” post=164482]Absoluut! Ik had ook wat slijtage aan mijn lederen versnellingspook en dat is nu ook helemaal weg![/quote]

Waar koop je dat product ergens?

Absoluut! Ik had ook wat slijtage aan mijn lederen versnellingspook en dat is nu ook helemaal weg!

Vraag me af of je zo’n product ook op een lederen stuurwiel kan gebruiken. Mijn stuur is wat afgesleten, gewoon wat oppervlakkige sleet. :driver:

Afgelopen weekend de wang van de bestuurderszetel gedaan en super resultaat! Je ziet er niets meer van op 1 diepere kras na, die je nog een heel klein beetje ziet.

Anoniem

Ik heb colourlock gebruikt, zeer tevreden!

Heb dit product ook liggen.
                      Naar mijn ervaring kun je er weinig verkeerd mee doen, maar na verloop van tijd moet je het wel opnieuw doen.

hou ons op de hoogte want je bent zeker niet de enige met dit probleempje, heb dat ook

Benieuwd naar je ervaring! Ik heb gelijkaardige slijtage op de zijkant van de bestuurderszetel. Dit moet ik dringend ook eens aanpakken.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.