SDV – 993 C2 CABRIO MANUEEL

Home Forum Stel jezelf even voor ! SDV – 993 C2 CABRIO MANUEEL

• Dit onderwerp bevat 7 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 week geleden door Luke.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • SDV

Hi, Graag stel ik mezelf even voor.

Stijn (36j) en Nathalie, aangenaam!

Wij zijn woonachtig in de regio Tongeren – Bilzen – Riemst

Sinds enkele weken zijn wij de trotse eigenaars van een mooie 993 carrera 2 cabrio manueel van 5/1994.

Welkom op het forum Stijn en Nathalie, het is momenteel nog wat rustig op het forum na jaren van verwaarlozing, maar mede dankzij nieuwe leden (zoals jullie !) hopen we daar terug verandering in te brengen.

Het is niet dat er niemand op het forum komt, integendeel, er wordt gretig gelezen en oude posts geraadpleegd, maar er durven blijkbaar maar weinig leden posten of antwoorden.

Mochten er vragen of opmerkingen zijn mag je mij altijd een bericht sturen 😉

Alvast vele fijne en veilige km’s gewenst met jullie prachtige 993 !

PM

Prachtige wagen! Veel veilige kilometers gewenst!

Een prachtig machien!

Heel mooie wagen, hebt u nog wat foto’s van interieur, … altijd leuk wat meerdere beelden te zien. Veel,veilige,mooie kilometers gewenst

Welkom op het forum, prachtige auto trouwens en ook wel een van mijn lievelingen, veel leesgenot hier .

Welkom….

De onze is even oud! 🙂

De 993 is een betrouwbare gezel waar je veel plezier aan zal beleven!

Mooie wagen ! Ook van dezelfde regio maar nog niet zien rijden….

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.