Sébastien.DC

Home Forum Stel jezelf even voor ! Sébastien.DC

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Ik ben Sébastien, 23 jaar en ik kom uit Kortrijk. Al mijn hele leven gepassioneerd door Porsche.
    Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een porsche van mijn geboortejaar. Vorige week heb ik dan uiteindelijk een 964 uit 1992 gaan bekijken. Alles zag erg goed uit en morgen ga ik hem normaalgezien oppikken.

Maat graag had ik nog enkele meningen/ eventuele ervaringen over deze 964.

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=241124074&asrc=st|sr

M.V.G. Sébastien

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • :first: :salut:

Welkom
        Groetjes uit Roeselare

I told you! :respekt:

Gelijksvormigheidsattest is ook binnen. Volledig origineel bevonden.

Nu nog even genieten van de import platen en dan weer even de garage in tot de lente.

welkom
              veel plezier met je nieuwe aanwinst
              :drink: :applaus:

Vandaag door de Doune geraakt. Morgen heb ik een afspraak bij de homologatiedienst van Dieteren… Ben benieuwd!

[quote=”Mart” post=154079]Heb geen ervaring met invoeren van auto’s in Belgie, maaruh die auto staat er m.i. hartstikke origineel bij, dus ook geen te verwachten problemen met verplicht terug zetten naar originele onderdelen… :P[/quote]

Langs de buitenzijde ziet alles er nog redelijk origineel uit ja, maar hoe is het gesteld aan de onderzijde ???? Dat kun je helaas niet uitmaken via de foto’s.

Zeker eerst informeren bij de keuring om via hen gelijkvormigheidsattest te verkrijgen. Heb dat ook gedaan met mijn 964.
                    Deerlijk is bevoegd om deze keuringen te doen.

Heb geen ervaring met invoeren van auto’s in Belgie, maaruh die auto staat er m.i. hartstikke origineel bij, dus ook geen te verwachten problemen met verplicht terug zetten naar originele onderdelen… 😛

F

En lap… weer iemand met ne 964 binnenkort. Die G-modellekes gaan binnenkort nog even zeldzaam worden als de 356-reeks. :happydance:
                        Toch welkom op het forum 😉

Welkom Sebastien,

En van Kortrijk, haha, niet eens ver van de deur (ben zelf van Roeselare).
                          Laat maar weten als je de wagen hebt. Spreken dan wel eens af.

Veel leuke km’s toegewenst 😉

:applaus: :applaus: :applaus:

Welkom en proficiat met 964

Mooie wagen voor meer dan redelijke prijs !

Als die totale motor en bakrevisie degelijk zijn uitgevoerd zit je toch voor een tijde safe hoor !

Veel plezier er mee :up:

Knappe P!
                                  Geniet en van harte welkom.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.