Sébastien.DC

Home Forum Stel jezelf even voor ! Sébastien.DC

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Ik ben Sébastien, 23 jaar en ik kom uit Kortrijk. Al mijn hele leven gepassioneerd door Porsche.
    Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een porsche van mijn geboortejaar. Vorige week heb ik dan uiteindelijk een 964 uit 1992 gaan bekijken. Alles zag erg goed uit en morgen ga ik hem normaalgezien oppikken.

Maat graag had ik nog enkele meningen/ eventuele ervaringen over deze 964.

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=241124074&asrc=st|sr

M.V.G. Sébastien

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
    • Mooi, nog eentje bij! Ziet er inderdaad goed uit, zelfde kleur als de mijne! :respekt: Kijk alleen zeker goed dat hij geen olie lekt, dat is niet altijd direct te zien met de grote bodemplaat die eronder hangt (uit ervaring :)). Bij die van mij lag er ook geen drupje op de grond, maar na het naar huis rijden was de blok aan 1 kant wel wat nat. Nuja, het is ook een auto van dik 20 jaar met een opgegeven olieverbruik van 1l/1000km in de boekjes, dus het was nog binnen de perken 🙂 Voor de rest ziet hij er wel ok uit!

XXX

Proficiat met de aankoop, en dan van je geboortejaar, tof :relaxman:

Welkom :drink: deze 964 ziet er heel,mooi uit :up: welkom op het forum

welkom :drink:

Wees welkom. Jij weet tenminste wel wat je wil….:)

Welkom! Je staat al een stap verder dan mij, ik ben nog op zoek, maar aan het genieten van de zoektocht.

welkom op het forum !

het eerder gegeven advies om je goed te informeren en voor te bereiden op de importprocedure is niet in de wind te slaan. niet om je af te schrikken maar lees bijv deze topic eens door. je zal zien dat het simpel kan verlopen maar ook verdomd vervelend kan uitdraaien als bijv je ophanging of remmen niet meer origineel zijn.

over de technische toestand van de auto zou je input kunnen vragen op het NL PF, maar boven dat zou ik vóór de aankoop de auto nog met laten keuren in een garage met bijhorend verslag. dit kost je een paar honderd euro maar dat is een peulenschil vergeleken bij het herstellen van serieuze mankementen die een leek over het hoofd ziet.

Welkom op het forum.

Die ziet er alleszins veelbelovend uit :up:
                    *porsche 911 in Blue *luv

Welkom en proficiat met de 964 :up:

welkom, en proficiat met je 964

Dit zou wel es een knappe kunnen wezen! :drink:

S2

Welkom Sébastien, en veel plezier met je 964.

Blijkbaar een NL exemplaar?

Beschikt hij over een GVA? Of moet je een homologatiekeuring doorlopen? (Of is een CoC nu niet meer nodig?)

In geval van een homologatiekeuring … veel succes!

Is alleszins een import in NL, want pas op kenteken in 2002.
                            En maar 4 NL eigenaars, dus dat is zeker een goed voorteken.

Wim

Welkom Sebastien, en is goed gekomen zie je. 😉

Zo nu weten we wie je bent en waar je vandaan komt.
                                Welkom op het forum.
                                Er zijn hier genoeg 964 rijders die je willen helpen denk ik.

Welkom op het *porsche forum. :drink:
                                  En proficiat met de 964 veel plezier er mee. :happydance: :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.