Seizoensstart : PORSCHE-bijeenkomst met Lenterit op zondag 26 maart 2017

Home Forum Porsche Uitstappen Seizoensstart : PORSCHE-bijeenkomst met Lenterit op zondag 26 maart 2017

• Maker
    Discussie

• Geert Trippas
    Deelnemer

Beste PFB-leden ,

In navolging van de Lenterit 2016 te Alken, zijn jullie allen uitgenodigd op een volgende seizoensstart te Alken ,
      al dan niet gecombineerd met een RIT met roadbook doorheen de streek.

– WAAR : Samenkomst op het Tenniscentrum Alken , Langveldstraat 4 te 3570 Alken vanaf 12u.

– WANNEER : Zondag 26 maart 2017 vanaf 12u.

– CONCEPT : – Meet & greet tussen 12u en 14u30 op de voorbehouden parking aan het tenniscentrum
      – Gereserveerd overdekt en verwarmd terras
      – START van de rondrit om 14u30 , vrij vertrek, al dan niet in groep.
      – Rit met roadbook van ongeveer 100 km en een duurtijd van +-2u30
      – Tussenstop bij CARCAVE te Hasselt
      – EINDE van de rondrit terug aan de startlocatie , Tenniscentrum Alken.
      – Gereserveerde binnenruimte om nog even na te praten met een drankje erbij.
      Samen de dag afsluiten met een deelname aan een PASTABUFFET à VOLONTE.

– INSCHRIJVING : 10 Euro per deelnemende voertuig aan de rondrit met roadbook. (ter plaatse te betalen)

– PRAKTISCH : – Op de startlocatie hebben we een gereserveerde én bewaakte parking voor + 100 wagens.
      – Mogelijkheid om samen iets te drinken en wat bij te praten voor het vertrek van de rit.
      – Een drankje wordt voorzien aan tussenstop bij CARCAVE waar Roel en Werner ons laten
      genieten van enkele van hun exclusieve young- en oldtimers. Een zaak boordevol passie !
      Mogelijkheid om samen de dag af te sluiten door deel te nemen aan een pastabuffet :
      ( Lasagna – Penne met kip – Vegetarische pasta’s – Pasta met spek & tomaat)

Inschrijving pastabuffet door storten van 20€/persoon 
      op rek. nr. BE04 7350 4516 7531  BIC-code : KREDBEBB naam : Geert Trippas

met vermelding van nickname en namen van de deelnemende personen.

[b][u][u]Beschouw het geheel als een uitgebreide ‘cars & coffee-meeting’.
      Samen even bijpraten en onze passie delen. [/u][/u][/b]

TEASER Lenterit 2016

Hopend jullie allen te mogen ontvangen in Alken,

Geert, Hilde & Xander.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 122)
      • LOL … Sensa sterk als gewoonlijk …

Ouwe venten!!! :mrgreen: Bij pikante zaken denken jullie aan “eten”, tabasco, sambal etc… :bounce:

Als een verkoper je zegt dat dat vakje dient voor “iets pikant” bedoelde hij wel iets anders … en dan verschieten dat Madame denkt dat je oud bent geworden als je gaat verklaren dat “grijs toch ook wel een toffe kleur is” … :wtf:

Allez mannen, ‘t is een LENTE rit, zorg ervoor dat jullie INSTRUMENTE in topconditie zijn (en diegene die wat later aankomen moeten niet uitleggen waarom, ze moeten wel gelukzalig glimlachen … 😉 )

Dat valt nog te bezien, mijne witte is uitgerust met een geheim bergvakje. In tegenstelling tot de doorsnee drugrunner zit daar bij mij een uitgelezen selectie pepertjes, sambal (surinaamse versie), tabasco (gewoon en bbq smoke) en consoorten in. We zullen eerst even met uw bordje pasta langs de parking passeren … 🙂

BC, de pasta gaat niet zo pikant and spicy zijn als die van de golfclub in Paal ,dus ……

LOL Sensa !

Ik heb om foto’s gevraagd maar de foto’s waar BCCars aan het Paaldansen is moet je niet plaatsen hoor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Als zijn TOTMBO aan het paaldansen is … die foto’s gaan we op posterformaat laten maken en per opbod verkopen :first: :happydance:

Amuseer jullie mannen en wees een beetje voorzichtig he!

Goed gezien Gert :coolness:

Ik heb al kinderanimatie voorzien omstreeks de meet&greet ,
                    maar aan die cursus paaldansen die ze daar soms geven had ik nog niet gedacht. :sarcastisch

Ik heb het er de laatste maanden nog niet weten gebeuren, maar als je kandidaat bent, let me know :happy:

Ik heb ook op facebook iets gezien van paaldansen trouwens ! Knap geregeld Geert !

:up: :up: :up: :up:

Ook mensen die nog geen Porsche hebben en willen deelnemen aan de Cars&Coffee zijn altijd welkom om samen iets te komen drinken of te eten.

De parking en deelname aan de rit is Porsche-only. :first:

– Enkel deelnemen aan de bijeenkomst 12u-14u30 en/of de rit is mogelijk. :driver:
                        – Ook enkel een pint komen drinken of iets eten na de rit aan het Tenniscentrum te Alken is mogelijk. :drink:

De deelnemende wagens staan voor én na de rit op een afgesloten en beveiligde parking met camerabewaking. :what:

:salut:

Ik ga waarschijnlijk ook eens passeren, voor de meet & greet en een stukje rondrit

Ik ga ook proberen af te komen met die van ons. Waarschijnlijk niet voor de full monty met buffet maar we zien wat we kunnen doen …

Prima en inderdaad eindelijk start van seizoen. Zullen er zijn.

Kunnen wij eventueel ook nog deelnemen? Grt Talliman

Kunnen wij ook nog meerijden? Talliman

Wij komen met de bt5 ,Gr Marc

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 122)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.