Seizoensstart : PORSCHE-bijeenkomst met Lenterit op zondag 26 maart 2017

Home Forum Porsche Uitstappen Seizoensstart : PORSCHE-bijeenkomst met Lenterit op zondag 26 maart 2017

• Maker
    Discussie

• Geert Trippas
    Deelnemer

Beste PFB-leden ,

In navolging van de Lenterit 2016 te Alken, zijn jullie allen uitgenodigd op een volgende seizoensstart te Alken ,
      al dan niet gecombineerd met een RIT met roadbook doorheen de streek.

– WAAR : Samenkomst op het Tenniscentrum Alken , Langveldstraat 4 te 3570 Alken vanaf 12u.

– WANNEER : Zondag 26 maart 2017 vanaf 12u.

– CONCEPT : – Meet & greet tussen 12u en 14u30 op de voorbehouden parking aan het tenniscentrum
      – Gereserveerd overdekt en verwarmd terras
      – START van de rondrit om 14u30 , vrij vertrek, al dan niet in groep.
      – Rit met roadbook van ongeveer 100 km en een duurtijd van +-2u30
      – Tussenstop bij CARCAVE te Hasselt
      – EINDE van de rondrit terug aan de startlocatie , Tenniscentrum Alken.
      – Gereserveerde binnenruimte om nog even na te praten met een drankje erbij.
      Samen de dag afsluiten met een deelname aan een PASTABUFFET à VOLONTE.

– INSCHRIJVING : 10 Euro per deelnemende voertuig aan de rondrit met roadbook. (ter plaatse te betalen)

– PRAKTISCH : – Op de startlocatie hebben we een gereserveerde én bewaakte parking voor + 100 wagens.
      – Mogelijkheid om samen iets te drinken en wat bij te praten voor het vertrek van de rit.
      – Een drankje wordt voorzien aan tussenstop bij CARCAVE waar Roel en Werner ons laten
      genieten van enkele van hun exclusieve young- en oldtimers. Een zaak boordevol passie !
      Mogelijkheid om samen de dag af te sluiten door deel te nemen aan een pastabuffet :
      ( Lasagna – Penne met kip – Vegetarische pasta’s – Pasta met spek & tomaat)

Inschrijving pastabuffet door storten van 20€/persoon 
      op rek. nr. BE04 7350 4516 7531  BIC-code : KREDBEBB naam : Geert Trippas

met vermelding van nickname en namen van de deelnemende personen.

[b][u][u]Beschouw het geheel als een uitgebreide ‘cars & coffee-meeting’.
      Samen even bijpraten en onze passie delen. [/u][/u][/b]

TEASER Lenterit 2016

Hopend jullie allen te mogen ontvangen in Alken,

Geert, Hilde & Xander.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 122)
      • Even updaten :

Aan de route zijn we nog aan’t sleutelen. :driver:
        Wat een wildgroei aan snelheidsremmers, plastieke paaltjes, drempels, ea. in en rond Hasselt de laatste maanden :bounce: :bounce:
        Is dit een voorbode voor de invoering van een LEZ ? :puke:

Momenteel reeds een 25 personen ingeschreven om na de rit nog samen iets te eten :up:
        Met oa. :
        – Drip
        – Herman911
        – Carbonman
        – TheFab
        – Danny2
        – Gert Fred.

Er is nog plaats … :salut:

Inschrijvingen voor het pastabuffet worden afgesloten op 22 maart 2017 om praktische redenen.

@ Harley G : Ik heb idd. deze keer een kleine bijdrage gevraagd voor de deelname in de rit. Dekt grootste stuk van de kosten zoals roadbook, een comsumptie , een BA-evenement , ea.

Hey Geert ;
          Ik heb ook ingeschreven voor de lentetrip van 26 maart. (overgeschreven)
          Mooi initiatief trouwens !!!
          Tot 26 maart.

😳 tja, betrapt. Ik was niet meer naar de originele post gaan kijken. 😳

Voila, bedrag van 40€ overgeschreven.

Dus deze maand al 2 ritjes op de agenda :

19/03 Lentebloesemrit Porsche Club Tielt
              26/03 Lenterit PF

Zie er al naar uit (hopelijk geen regen)

Geert vraagt 10 EUR per deelnemende wagen voor de rit met roadbook,ter plaatse te betalen(zie openingspost)

Oeps, simultaan…

:think: 😳
                  [quote=”TGeert” post=247867]… INSCHRIJVING : 10 Euro per deelnemende voertuig aan de rondrit met roadbook (ter plaatse te betalen)
                  … Inschrijving pastabuffet door storten van 20€/persoon op rek. nr. BE04 7350 4516 7531 met vermelding nickname en namen van de deelnemende personen.[/quote]

Terug on topic :sarcastisch : dit prachtige initiatief heeft mij er toe aangezet om de 944 terug in elkaar te knutselen zodat we er alsnog kunnen bij zij. (Als ik die 2 pubers van mij tenminste krijg overtuigd ruzie )
                    Moeten we ons voor de rit zelf ook inschrijven zodat je voldoende roabooks kan vorzien? Over de roadbook gesproken, indien je dit uit eigen zak moet betalen, denk ik niet dat de deelnemers het erg zullen vinden om een kleine bijdrage te leveren om de kosten te coveren… Of vergis ik mij beste medeforummers?

Ook gespot : CAR CAVE @ Antwerp Classic Salon

En ja hoor , voor de rode was er thuis wel interesse … maar dat wordt nog een tijdje sparen vrees ik.

Yep , gisteren gespot. :respekt:
                        Man , man. Wat een beauty.

991 ERE is wel mijne daily driver he :popcorn:

XXX

Geert, die mannen hebben die special edities gekocht om hun Avatar wat op te fleuren, die komen daar niet mee buiten :happydance:

Nope ikke ni
                              Misschien wel met gele spyder

Ahaa, David, jij toch ook met de 991 hoop ik. :popcorn:

Dan ga ik een speciale plaats reserveren voor de 2 Endurance Racing Editions :first:

ahaa !
                                  :respect2: :up:

[quote=”DST” post=248303]je vergist je
                                    je bedoelt met de 991 hoop ik[/quote]
                                    Ik met de 991 en madam en kids in de Big Mac

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 122)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.