Sema Las Vegas en Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Sema Las Vegas en Porsche

• Maker
    Discussie

• Wim

Zoals jullie weten was Timo afgelopen week daar, en heeft wat foto’s gemaakt van en hoe Amerikanen over Porsche denken.

Porsche 3.2

Panamera

Drift Porsches

Porsche 997 turbo

Porsche Rauh-Welt (Japanse Tuners)

Meer op gebied van Porsche was er bijna niet te zien.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • heeft em die twee geimporteerd? dan kom ik nog is langs zenne 🙂

0

…knappe vouwen was gevraagd:)
          Grtz pascal911.

0
          Wim

Tuurlijk, anders had ik die foto niet kunnen posten. 😆

0

die jongen is blijkbaar gek van het betere bodywork, is hij ook nog teruggekomen naar huis Wim ??? 😆

0
              Anoniem

de snoeper 😆

0
                Wim

SL33PY schrijft:

Mijn initiele reactie was “Waar zijn de knappe vrouwen die normaal gezien altijd rond zulke mooie wagens paraderen?”

Volgens Timo waren die er wel hoor. 😉

0

Mijn initiele reactie was “Waar zijn de knappe vrouwen die normaal gezien altijd rond zulke mooie wagens paraderen?”

Dan bedacht ik mij dat het in de US te doen was en toen werd alles duidelijk 😀

Die grijze porsche turbo btw vind ik wel een knaller. Enige uitzondering zijn de velgen, die vind ik minder geslaagd.

0
                    rjf

Rocco schrijft:

die eerste groene mogen ze bij mij komen zetten als niemand hem wil, beestig 😯

Deal als ik die grijze krijg 😈

0

de Amerikaanse smaak kennende, viel dit sowieso al heel goed mee… 😆

Die shows tonen soms heel extreme ombouwen… maar helaas ook steeds meer voor extreme budgetten! 😥 Ik denk dat we niet willen weten wat sommige van die grapjes gekost hebben! 😯

0

Kan je ook zo fijn mee rijden overal 😕

0

@Rocco,is idd beestige wagen;
                            grtz Pascal911.

0

…voila ,dat bedoel ik Sigfriet;)

0

die eerste groene mogen ze bij mij komen zetten als niemand hem wil, beestig 😯

0

Gelukkig wel Pascal, anders reden we allemaal in hetzelfde rond.

0

…kweenie Sigrid,maar ik vind het prachtige porsches,
                                    ieder zen meug zekers…
                                    Grtz Pascal911.

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.