- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door .
-
Discussie
-
12 juli 2013 om 00:46
Dag PF’ers,
Blijkbaar sta ik hier nog niet tussen, Dus bij deze ook even netjes voorstellen 🙂
Ik ben Thomas, 27 jaar & afkomstig uit het Gentse.
Reeds 6 jaar in het bezit van een Zwarte Boxster. En nog steeds super tevreden van.
Eerste drie jaar daily nu laatste jaren gebruik ik hem als tweede wagen.
Mijn nickname ‘Sporting’ komt van mijn favoriete voetbalploeg (Sporting Lokeren)
Ik ben al enkele jaren lid maar niet actief omdat er ‘vroeger’ relatief weinig beweging was hier, ben ik ook lid geworden toen bij de collega’s van NL.
Daar heb ik al verschillende prachtige ritten/trips meegemaakt; waaronder de bekende ‘jubiritten’ , Tunnelchallenge en de onvergetelijke trip naar Stuttgart & Leipzig samen met Alain en PF.nl & Be
Nu zondag geweest, hebben we meegereden met de zomersproetjesrit 🙂 dit is ons zeer zeker goed bevallen :relaxman: Leuke rit,locatie, & toffe mensen leren kennen :up:
Het kan ook zijn dat ik hier vroeger Thomas986 noemde zoals dit op PF.NL het geval is, dit weet ik niet juist meer 😉
Mijn vader, die ook Porsche ‘fan’ is reed met een 996 (3.4…..) Maar heeft zich sinds kort een mooie zwarte 997 gekocht.
Foto’s zeggen meer dan woorden..
Tot de volgende!
Groetjes Thomas.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.