Sensa(tioneel) uitwuiven – zaterdag 24 juni

Home Forum Porsche Uitstappen Sensa(tioneel) uitwuiven – zaterdag 24 juni

• Maker
    Discussie
  • Het idee en de belofte was reeds gepasseerd in de topic waarbij Sensa zijn vertrek naar Chili heeft aangekondigd.
    We organiseren op 24 juni een rondrit om en rond de valei van de zwarte beek met vertrek en aankomst in de geboortestreek van Ronny & Ann.

samenkomen aan het vertekpunt vanaf 13u00: showroom van het OPC te Paal adres: De Weven 6, B-3583 Paal-Beringen (GPS locatie Rijsselstraat 76)
    vertrek om 14u00 voor een rondrit van ong. 120 km
    gezamenlijk afsluiten met een drankje rond 17u00
    beperkt inschrijvingsgeld per auto (2 pers) waarvoor je een roadbook krijgt en het eerste drankje op de stopplaats.

we zeggen samen arrivederci lago di garda. meer info volgt …

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 72)
    • Hoe kunt ge daar nu aan twijfelen, Gert!

[quote=”Sensa911″ post=252193]ha! ik kan eindelijk ook terug inloggen.

Ik kom ook!!!!

Groeten uit Colombia
      Sensa

ps ook na 17.00 h moet een mens eten! We bedenken nog wel iets.[/quote]

Ah, aanbiedingen genoeg. Het is wachten op de misses haar keuze en als ze toch mee wil, probeer ik de 944 nog wat te fatsoeneren. We zien wel….
        Het feestvarken zelf, zal toch aanwezig zijn, mag ik hopen? Hij is toch op de hoogte? :first:

Zal maar rustig thuis blijven, denk ik….

Je mag altijd plaats nemen in de passagiersstoel bij mij :salut:

XXX

Al moeten we met de fiets komen, wij zijn erbij :up:

:bounce: ik ga moeten kiezen tussen eeen weerbarstige 981 BoxsterS die vanaf 70km/h het nodig vindt om mij te melden dat mijn dak niet goed staat of een oude 944 die een stuk van de achterkant mist…..
              Zal maar rustig thuis blijven, denk ik…. 😥

Ik heb plaats gemaakt in de agenda dus we komen ook! :popcorn:

de laatste lootjes worden gelegd maar aanmelden is nog steeds mogelijk.

PS bij het samenstellen van het roadbook voor deze tour ben ik op een interessante tool gebotst om wegenwerken en kermissen te omzeilen:
                  http://www.geopunt.be/kaart vlaanderen > mobiliteit > transport over land > hinder in kaart (soort hinder en datum/periode selecteren)

Hè Sensa, Pisco Sour is Peru, niet Chili …
                    Never mind, het gaat meer over het gezelschap i.e. vriend(inn)en dan wel over de drank (of toch over beide ?) ?
                    Een ding is zeker : never mix Pisco Sour en Porsche ! :think:

Heel leuk initiatief en gebaar, ben helaas ook al ff druk dat hele weekend … maak er maar wat leuks van … zit wel goed!!!

Hey gasten… ik word er emotioneel van (of is dar van teveel Pisco Sour?).
                        Bedankt en groeten uit Santiago de Chile!! :respekt: :respect2: :respect2: :respect2:

het verzamelpunt van de rondrit is de showroom van het OPC te Paal om 13u00.
                          adres: De Weven 6, B-3583 Paal-Beringen (GPS locatie Rijsselstraat 76)
                          meer nieuws mbt tussenstop, eindhalte, catering na 17u00, upperdare, … volgt.

@ Harley G

Nu hoor ik u klappen , ge gaat nog een echte vent worden . :happy: :first:

Niks van! Ofwel komt ze mee ofwel kom ik alleen! :first:

Oei Harley. Even meedenken. We doen na 17h een UPPERDARE voor de sensa. Breng Mrs and dochter mee naar daar …

Vraag het haar eens *voor* je het doet :sarcastisch :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 72)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.